۲۷ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۴۰

فرماندار کهگیلویه:

تبعیض بانک ها غیر قابل قبول است/ ضعف پرداخت تسهیلات در کهگیلویه

تبعیض بانک ها غیر قابل قبول است/ ضعف پرداخت تسهیلات در کهگیلویه

دهدشت_ فرماندار کهگیلویه گفت: سردرگمی و اذیت شدن مردم در پیچ و خم پرونده‌های بانکی قابل قبول نبوده و مسئولان بانک ها برای تبعیض های بانکی به مردم پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدالعزیز موسوی شامگاه سه شنبه در جلسه کمیته امور بانکی در دهدشت، با اشاره به مشکلات بانکی و عدم همکاری بانک‌ها افزود: با توجه به این مسئله، می‌طلبد بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات با مردم همکاری لازم را داشته و رضایت مردم را جلب کنند.

وی با انتقاد از همکاری نکردن بانک‌ها در کهگیلویه، تصریح کرد: چرا در بقیه شهرستان‌های استان تسهیلات پرداخت می‌شود و فقط در کهگیلویه بانک‌ها قوانین دست و پاگیر را به مردم ارائه می‌دهند؟.

موسوی برخورد بانک‌ها با مردم را نوعی تبعیض خواند و گفت: تسهیلات در شهرستان‌های بویراحمد و گچساران ۱۰۴ درصد پرداخت شده، اما پرداختی کهگیلویه فقط ۵۰ درصد بوده است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه افزود: این شهرستان در بحث تسهیلات عشایری، ازدواج، مسکن و… با مشکل مواجه است و متأسفانه از پرداخت تسهیلات خودداری می‌شود.

وی با اشاره به شعار اساسی و محوری دولت سیزدهم در ساخت سالانه یک میلیون مسکن گفت: از یک هزار پرونده ثبت‌نامی شهرستان، تنها ۴۵ نفر موفق به ساخت مسکن شده‌اند.

موسوی تعداد ثبت نامی تسهیلات اشتغال زایی در سال گذشته را ۱۵۰ نفر عنوان کرد و گفت: متأسفانه هنوز یک مورد پرداخت نشده است.

فرماندار کهگیلویه اصلاح نظام بانکی را یادآور شد و تصریح کرد: قرار بود تسهیلات به سمت کارگاه‌های اشتغال‌زا هدایت شوند، اما در شهرستان کهگیلویه، تا الان یک مورد از این تسهیلات پرداخت نشده است.

موسوی با گلایه از سردرگمی و اذیت شدن مردم در پیچ و خم‌های پرونده‌های بانکی اضافه کرد: مسئولان بانک‌ها چه پاسخی برای مردم دارند؟.

فرماندار کهگیلویه ادامه داد: هنوز حق بیمه کشاورزان مردم سوق در سال گذشته و یک مورد از تسهیلات حوزه دام پروری در کل شهرستان پرداخت نشده است.

کد خبر 5685119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha