۲۷ دی ۱۴۰۱، ۲۱:۵۲

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران:

خسارت های احتمالی زلزله در دست بررسی است/ اعزام ۲ تیم ارزیاب

خسارت های احتمالی زلزله در دست بررسی است/ اعزام ۲ تیم ارزیاب

ساری- مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به وقوع زلزله ۴.۲ ریشتری در مرکز استان گفت: خسارت های احتمالی در دست بررسی است.

حسنیعلی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع زمین لرزه ۴.۲ ریشتری اظهار داشت: در حال بررسی خسارت های احتمالی هستیم و تیم های ارزیابی و امدادی اعزام شدند.

وی با بیان این که این زمین لرزه در عمق ۲۳ کیلومتری رخ داد فاصله آن را با شهر ساری ۹ کیلومتر اعلام کرد و گفت: این زمین لرزه در 12 کیلومتر جویبار رخ داد و در حال ارزیابی پیامدهای زمین لرزه هستیم و گزارش های نهایی اعلام می شود.

به گزارش مهر، هلال احمر مازندران نیز از اعرام دو تیم ارزیاب برای ارزیابی میزان خسارت های احتمالی حادثه خبر داد و پایگاه های هلال احمر استان به حالت آماده باش درآمدند.

زکریا اشکپور سخنگوی مرکز اورژانس مازندران نیز گفت: تاکنون درخواستی برای امدادرسانی در پی زلزله اخیر در مرکز استان و شهرهای همجوار گزارش نشده است.

هنوز اطلاعات دقیقی از خسارت های احتمالی گزارش نشده است.

کد خبر 5685339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سید IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
      1 1
      خداوند بندگانش را به طریقی های مختلف امتحان میکند ! بندگان در مقابل امتحان چند دسته هستند اول کسانی که ، این امتحان را جدی میگیرند و توبه میکنند دوم کسانی که بی خیال هستند سوم کسانی که اصلا چنین امتحانی را قبول ندارند !!! و لذا خدواند مجددا امتحان را سخت تر می کند ! از کرونا درس نگرفتند !