۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۰۳

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد گیلان مطرح کرد؛

شکل گیری شبکه نیروی انسانی توانمند در عرصه جهاد تبیین

شکل گیری شبکه نیروی انسانی توانمند در عرصه جهاد تبیین

رشت- رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد گیلان با بیان اینکه در عرصه روایتگری باید پیش قدم باشیم، گفت: بعد از اتمام دوره‌های آموزشی و تربیت نسلی توانمند، آنها را رها نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا حاجتی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم رونمایی از رویداد فرهنگی «مثل چراغ» در رشت، اظهار کرد: رویداد مثل چراغ حرکت فرهنگی در راستای تحقق جهاد تبیین است.

وی با اشاره به فریضه جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف، افزود: انقلاب اسلامی برای دوام و قوام نیازمند عمل به جهاد تبیین است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد گیلان با اشاره به نقش محوری اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر در تحقق جهاد تبیین، بیان کرد: اثرگذاران عرصه فرهنگ، هنر و رسانه پیشرانان سنگر جهاد تبیین هستند و باید در این بخش بیشتر تلاش کنند.

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه پیش قدم شدن در عصر روایتگری اهمیت دارد، گفت: نباید فضا را برای روایت سازی و دروغ پردازی رسانه‌های دشمن فعالیت بگذاریم و تلاش کنیم روایت اول و درست را منتشر کنیم.

وی با اشاره به اثرگذاری ابزار هنر و رسانه، افزود: ابزار هنر مهم‌ترین و مؤثرترین ابزار برای انتقال مفاهیم است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد گیلان با تاکید بر بازنشر دستاوردهای انقلاب در بخش‌های مختلف، بیان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی با ابزار هنر و رسانه به نسل جوان منتقل شود.

حاجتی با بیان اینکه هنرمند انقلاب اسلامی با خلق آثار هنری به جنگ رسانه‌ای دشمن برود، اضافه کرد: پرورش نیروهای توانمند، انقلابی و جهادی نیاز مبرم امروز است.

وی با بیان اینکه در تربیت نیروی انسانی با چالش جدی مواجه هستیم، افزود: رویداد مثل چراغ رویکرد فرهنگی و آموزشی را دنبال می‌کند و در این راستا توانمندسازی نیروی انسانی مؤمن و انقلابی در اولویت است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد گیلان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی رویداد مثل چراغ در نقاط مختلف استان، بیان کرد: این برنامه‌ها مرکزمحوری نبود و تمام نقاط استان باید از این ظرفیت بهره مند شوند.

حاجتی از شکل گیری شبکه نیروی انسانی توانمند در عرصه جهاد تبیین خبر داد و اضافه کرد: بعد از اتمام دوره‌های آموزشی و تربیت نسلی توانمند، انها را رها نخواهیم کرد و با تشکیل شبکه انسانی توانمند و آموزش دیده از ظرفیت آنها استفاده می‌کنیم.

کد خبر 5685709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha