۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۵۱

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل خبر داد؛

تلاش جهادی برای سنددار کردن اراضی کشاورزی در اردبیل

تلاش جهادی برای سنددار کردن اراضی کشاورزی در اردبیل

اردبیل-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: به تاسی از وزیر تلاشگر جهاد کشاورزی ما نیز در استان اردبیل همت جهادی خود را به کار گرفتیم تا صدور اسناد اراضی کشاورزی به شکل کامل انجام شود.

نادر تقی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: وزیر جهاد کشاورزی بیشترین وقت خود را صرف ساماندهی اراضی کشاورزی و صدور اسناد رسمی کرده و ما نیز در استان اردبیل با همکاری ثبت اسناد و خود کشاورزان در شهرستان‌ها این کار را شروع کردیم و پیش بینی می‌کنیم اوایل سال آینده به صورت کامل تمامی اراضی کشاورزی صاحب سند تک برگی شوند.

وی خاطرنشان کرد: در استان اردبیل ظرفیت‌های عظیم کشاورزی را شاهدیم و شایسته است در مسیر تغییر، تحول و توسعه با رویکرد جهادی بتوانیم کارهای زیربنایی و ارزشمندی را انجام دهیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با تبریک هفته زن توانمندی بانوان را در عرصه‌های مختلف به ویژه کشاورزی یادآور شد و بیان کرد: در کنار مجموعه‌های اداری بانوان کشاورز ما در عرصه‌های زراعی، باغی و دامی توانمند و پرتلاش در صحنه تولید هستند تا به خودکفایی کشور کمک کنند.

تقی زاده با بیان اینکه سند دار کردن اراضی زراعی و باغی با همکاری مشترک سازمان جهاد کشاورزی و اداره ثبت اسناد در تمامی شهرستان‌ها آغاز شده است، افزود: پروژه تهیه کاداستر و صدور سند اراضی کشاورزی یک پروژه ملی و مشترک بین دستگاه‌های اجرایی بوده و اتمام این پروژه هم به نفع کشاورزان، مردم و هم به نفع جهاد کشاورزی خواهد بود.

رئیس جهاد کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: اختلاف اراضی در بین کشاورزان یا بین دولت و کشاورزان یکی از معضلات اجتماعی است که با سنددار کردن اراضی کشاورزی این مشکل حل خواهد شد.

تقی زاده تجربه ۳۵ ساله خود را در مجموعه جهاد کشاورزی و فعالیت‌های مرتبط یادآور شد و گفت: تجربه نشان می‌دهد که از نظر تخصص، تجربه و تعهد بانوان حتی یک قدم جلوتر از مردان هستند و امروز به برکت انقلاب اسلامی و دولت‌هایی که روی کار آمده اند عرصه برای حضور بانوان توانمند در حوزه‌های وزارت و مدیران استانی و شهرستانی فراهم آمده است.

وی تصریح کرد: هرچند در استان اردبیل شرایط خوبی را در این حوزه شاهد نیستیم و به نوعی مرددولتی را شاهدیم اما انتظار می‌رود در سنگرهای مدیریتی و مسئولیت‌های حساس بیشتر به بانوان اعتماد کرده و آنها را در این عرصه به کار گیریم.

تقی زاده ادامه داد: در عرصه جهاد کشاورزی کارهای متنوعی وجود دارد که ما با عزمی راسخ و بهره گیری از توان مردان و زنان سترگ دیار سبلان تلاش می‌کنیم تا با کمک و مساعدت آنها کاستی‌ها و نارسایی‌ها را برطرف کنیم.

کد خبر 5685820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha