۳۰ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۵۶

امام جمعه چهارباغ:

انگلیس به خاطر اعدام جاسوس بزرگش پریشان شده است

انگلیس به خاطر اعدام جاسوس بزرگش پریشان شده است

کرج- امام جمعه چهارباغ گفت: ایران با دستگیری و اعدام علیرضا اکبری این جاسوس بزرگ، توان بالای اطلاعاتی خود را به رخ روباه پیر کشیده و همین امر انگلیسی‌ها را پریشان کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قادر محمدی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه چهارباغ که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: ماه معظم رجب، برای اهل ایمان، بهار معنویت است.

وی بیان کرد: ایران با دستگیری و اعدام علیرضا اکبری این جاسوس بزرگ، توان بالای اطلاعاتی خود را به رخ روباه پیر کشیده است و همین امر انگلیسی‌ها را پریشان کرده چون تبعات این شکست، برای لندن بسیار بزرگ است.

امام جمعه چهارباغ تصریح کرد: مردم عزیز مابا خاموش کردن بخاری‌های اضافی و پوشیدن لباس گرم در خانه‌، جلوه‌ای دیگر از همدلی و همکاری مردم و مسئولا ن را به نمایش گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان عزت و قوت ایران انقلابی باید بدانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرزند راستین ملت ایران و حافظ انقلاب اسلامی است ومردم لباس سبز این نیروی الهی و انقلابی را نماد عزت و افتخار خود می‌دانند.

محمدی متذکر شد: همگان بدانند که این نظام با اتّکای به این مردم، از هر کوهی استوارتر و محکم‌تر است ومسؤولان هم قدر این ملت را بدانند. رفع مشکلات این ملت را، هدف حقیقی و دائمی خودشان قرار دهند.

کد خبر 5687266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha