۳۰ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۱۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

گرگان با دارابودن ۷۰۰ مداح کانون جهاد تبیین است

گرگان با دارابودن ۷۰۰ مداح کانون جهاد تبیین است

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: وجود بیش از ۷۰۰ مداح در شهرستان گرگان اعم از مردان، زنان، جوانان و نوجوانان این شهر را به یکی از کانون های اصلی جهاد تبیین بدل کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی گرزین بعدازظهر جمعه در گردهمایی بزرگ مداحان شهرستان گرگان با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در جامعه اظهار کرد: وجود بیش از ۷۰۰ مداح در شهرستان گرگان اعم از مردان، زنان، جوانان و نوجوانان این شهر را به یکی از کانون‌ها اصلی جهاد تبیین بدل کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: موضوع خانواده و مسئله تربیت یکی از مسائل مورد نیاز جامعه امروز است که باید همگان نسبت به آن احساس مسئولیت داشته باشند.

وی اضافه کرد: بیان ارزش‌های انقلاب اسلامی یک ضرورت و وظیفه مهم است که باید مداحان و ذاکران اهل بیت در مراسم مختلف به آن بپردازند.

گرزین ضمن تقدیر از تلاش‌های ذاکران اهل بیت در اشاعه فرهنگ اسلامی تصریح کرد: مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) در بیان ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش محوری دارند.

در ادامه مجتبی رستگار، مسئول کانون مداحان شهرستان گرگان به بیان فعالیت‌های این کانون در زمینه تربیت مداحان تراز انقلاب اسلامی و دوره‌های آموزشی و مسئله خدمات اجتماعی و فرهنگی به جامعه مداحان پرداخت.

کد خبر 5687313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha