۳۰ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۲۳

مدیرکل هواشناسی اردبیل خبر داد؛

نفوذ توده هوای سرد از امشب در اردبیل

نفوذ توده هوای سرد از امشب در اردبیل

اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی از امشب با ناپایداری شرایط جوی و نفوذ توده هوای سرد و مرطوب خزری به منطقه، آسمان استان به تدریج ابری و مه آلود می‌شود.

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت هوای استان اظهار کرد: براساس نفشه‌های هواشناسی از امشب با ناپایداری شرایط جوی و نفوذ توده هوای سرد و مرطوب خزری به منطقه، آسمان استان به تدریج ابری و مه آلود می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز تنها در نوار شمالی استان آسمان ابری و در نوار شرقی توأم با مه رقیق بوده اما در سایر مناطق استان آسمانی صاف و آفتابی حاکم است، گفت: همچنین براساس آخرین تصویر ماهواره هواشناسی تا اواخر روز دمای هوا چند درجه‌ای افزایش می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: طی سه روز اول بهمن ماه علاوه بر حاکمیت هوای سرد و یخبندان در طول شبانه روز، در مناطقی از استان گاهی بارش خفیف برف نیز پیش بینی می‌شود.

محمدی خاطر نشان کرد: تمرکز بارش خفیف در مناطق شمالی، نوار شرقی و نواحی منتهی به استان گیلان و بخش‌هایی از مناطق مرکزی به ویژه نواحی منتهی به کوهستان سبلان دور از انتظار نیست.

وی افزود: از روز سه شنبه با پایداری شرایط جوی، ضمن تداوم هوای سرد و یخبندان با افت محسوس کمینه دما در ساعات شبانه، آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی با وزش باد در استان پیش بینی می‌شود.

کد خبر 5687348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha