۱ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۴۷

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس بیان کرد؛

تروریستی خواندن سپاه در پی ناامیدی دشمن از آثار تحریم ها

تروریستی خواندن سپاه در پی ناامیدی دشمن از آثار تحریم ها

بیرجند- نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: تروریستی خواندن سپاه می تواند در اثر ناامیدی دشمن از آثار تحریم ها و شکست در اغتشاشات باشد و یک سیاست انفعالی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خسروی صبح شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: قراردادن سپاه پاسداران در لیست سازمان های تروریستی توسط اروپایی ها از ابعاد مختلف قابل بررسی است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهادی رسمی متعلق به نظام و از بطن مردم است، گفت: سپاه از نخستین روز تاسیس تاکنون، در عرصه های متنوع و متعدد جزئی و کلی و مهم و بحرانی در کنار مردم بوده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات ارزنده سپاه بیان کرد: حضور سپاه پاسداران از جنگ هشت ساله تا مهار منافقین، خنثی کردن کودتاها و فتنه ها و کمک در تامین واکسن بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه قراردادن سپاه پاسداران در لیست سازمان های تروریستی یک سیاست انفعالی است، اظهارکرد: یکی از دلایل این موضوع می تواند در اثر ناامیدی دشمن از آثار حداکثری و صددرصدی تحریم ها باشد.

خسروی ادامه داد: همچنین دشمن به اغتشاشات اخیر که چند ماهی طول کشید، دل بسته بود و بعد از شکست، به این کار دست زد.

وی بیان کرد: امیدواریم وزارت اطلاعات تا جایی که امکان دارد، مسائل پشت پرده این جاسوسی را به اطلاع مردم برساند تا به عمق جاسوسی انگلیسی ها پی برده شود.

خسروی اظهار کرد: قطعا سپاه بزرگ تر از این حرف ها است که تحت تاثیر چنین اخبار و یا حتی اقدام عملی مثل ترور شهید سلیمانی توسط تروریست های اروپایی و آمریکایی قرار بگیرد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همچنین ممکن است این اقدام در پی اعدام علیرضا اکبری جاسوس انگلیسی ها بوده است، گفت: نخست وزیر انگلیس و آمریکا و دیگرانی، اعدام این جاسوس را محکوم کردند که این موضوع نشان می دهد که او یک جاسوس همه جانبه بوده که اکنون اعدام او همه را عصبانی کرده است.

خسروی افزود: آنها این اقدام را انجام دادند تا اذهان را از دستگیری و اعدام این جاسوس و همچنین وعده نفوذناپذیری سازمان جاسوسی انگلیس و عدم شناسایی ماموران، پرت کرده و یک نوع ردگمی باشد.

وی با بیان اینکه قطعا جمهوری اسلامی و مجلس شورای اسلامی اقدام متقابل را انجام خواهد داد، گفت: ریاست مجلس هم بر این موضوع تاکید کرد و در این خصوص طرح و پیشنهاداتی هم وجود دارد.

خسروی بیان کرد: سپاه پاسداران هم در انجام ماموریت های خود در دفاع از انقلاب و آرمان های آن مصمصم تر از قبل خواهد بود و کوچکترین سستی به وجود نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه دولت های اروپایی تروریست هایی مثل منافقین و داعش را پیدا و حمایت کرده و پرورش داده اند و از آنها در عرصه های مختلف علیه نظام حمایت کردند و الان هم محل امنی برای آنها هستند، ادامه داد: اما اکنون سپاه پاسداران را که عامل نجات مردم و در کنار آنها بوده است را تروریست می نامند که از مطالب خنده دار قرن اخیر است.

کد خبر 5687726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ممد IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      0 0
      آقای نماینده منظورتون رو از ناکارآمدی تحریم ها دقیقا بفرمایید چیه دلار 45 هزار تومانیه که بزودی میخواد خودشو به 50 برسونه یا درماندگی مردم و وضعیت بد اقتصادیه،خوب رو شما تاثیر نداشته از این جهت موافقم ،بعدم سریع و انقلابی اروپا و آمریکا رو تحریم کنید بزارید زندگیشون فلج بشه تا درس عبرتی بشه براشون