۵ بهمن ماه؛

همایش ملی حکمرانی اسلامی برگزار می‌شود

همایش ملی حکمرانی اسلامی برگزار می‌شود

همایش ملی حکمرانی اسلامی با هدف بررسی ماهیت و مؤلفه‌های حکمرانی اسلامی با حضور صاحبنظران این حوزه چهارشنبه شبه ۵ بهمن ماه جاری در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش ملی حکمرانی اسلامی با هدف بررسی ماهیت و مؤلفه‌های حکمرانی اسلامی با حضور صاحبنظران این حوزه چهارشنبه شبه ۵ بهمن ماه جاری در قم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سیدکاظم سیدباقری دبیر علمی همایش ملی حکمرانی اسلامی صبح امروز با اعلام این خبر گفت: همایش ملی حکمرانی اسلامی توسط پژوهشکده نظام‌های اسلامی پژوهشگاه و با مشارکت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم و خبرگزاری رسا با حضور نخبگان و صاحبنظران این حوزه با سخنرانی آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و حجت الاسلام استاد عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در قم برگزار می‌گردد.

سیدباقری افزود: برگزاری میزگرد علمی همایش با حضور حجج اسلام و آقایان استاد نجف لک زایی، استاد محمدجواد ارسطا و دکتر محمود حکمت نیا و رونمایی از فصلنامه حکمرانی اسلامی و آثار پژوهشگاه در این حوزه از دیگر برنامه‌های این همایش ملی خواهد بود. همچنین تدابیری اندیشیده شده که به حاظران در جلسه گواهی معتبر پژوهشی اعطا گردد.

دکتر سیدباقری ماهیت و مؤلفه‌های حکمرانی اسلامی، حکمرانی و نظام‌های معرفتی اسلام، حکمرانی و تجربه نظام جمهوری اسلامی و حکمرانی مجازی را از محورهای این همایش ملی برشمرد و افزود: حکمرانی و نظام اخلاقی اسلام حکمرانی و نظام حقوقی اسلام، حکمرانی و تجربه نظام جمهوری اسلامی، حکمرانی و کارآمدی در نظام جمهوری اسلامی، حکمرانی و ثبات سیاسی در جمهوری اسلامی، حکمرانی حزبی و جمهوری اسلامی، حکمرانی مردمی و جمهوری اسلامی، حکمرانی ولایی و جمهوری اسلامی، مقایسه تجربه حکمرانی در جمهوری اسلامی و دیگر کشورها نیز از سایر محورهای این همایش ملی است.

گفتنی است همایش ملی حکمرانی اسلامی با حضور نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه چهارشنبه شب ۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در تالار استاد موسویان (ره) پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به آدرس قم، بلوار ۱۵ خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار می‌شود و پذیرای علاقمند به مباحث حکمرانی و آینده پژوهی خواهد بود.

کد خبر 5688096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha