۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۲۲

برگزاری همایش «مدل‌ها و روش‌های توانمندسازی گردشگری» در لرستان

برگزاری همایش «مدل‌ها و روش‌های توانمندسازی گردشگری» در لرستان

خرم‌آباد- نخستین همایش ملی «مدل‌ها و روش‌های توانمندسازی گردشگری استان لرستان» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین همایش ملی «مدل‌ها و روش‌های توانمندسازی گردشگری استان لرستان» را معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان با همکاری سازمان بسیج اساتید لرستان، اداره کل میراث فرهنگی لرستان، ادارات و سازمان‌های استانی، برگزار می‌کند.

این همایش ملی، ۹ و ۱۰ اسفندماه سال جاری در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود، برای شرکت‌کنندگان در همایش، گواهینامه معتبر حضور، صادر می‌شود.

علاقه‌مندان تا ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ فرصت دارند مقاله‌های خود را متناسب با موضوعات همایش به آدرس https://tempmodels.tourism-kng.com/. ارسال کنند.

مدل‌ها و روش‌های آموزشی در گردشگری کاربردی، مدل‌ها و الگوهای بهبود گردشگری دفاع مقدس، مدل‌ها و روش‌های ایجاد خلاقیت در گردشگری کاربردی، مدل‌ها و الگوهای بهینه‌سازی بازاریابی گردشگری فرهنگی، بازاندیشی در تبیین راهبرد فرهنگ پذیرش گردشگری برای ساکنان بومی محلی، بازآفرینی بافت‌های قدیم شهرهای استان لرستان مبتنی بر استراتژی گردشگری کاربردی، ظرفیت سنجی جاذبه‌ها و مراکز گردشگری، برند سازی محصولات و فعالیت‌های گردشگری، ارائه مدل‌ها و روش‌های مؤثر در تبلیغات گردشگری، مدل‌ها و الگوهای مؤثر معنویت و نقش آن در رونق گردشگری مذهبی از جمله محورهای این همایش ملی است.

کد خبر 5689025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شهروند BE ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      0 0
      با این همایش های بیهوده هیچ اتفاقی نمی افته . ده ها هزار مقاله ثبت شده ولی کاربردی نمیشه . یعنی نوشته می شود ولی خوانده نمی شود.