۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۴۳

فرماندار کهگیلویه:

مدیران دستاوردهای نظام را تبیین کنند

مدیران دستاوردهای نظام را تبیین کنند

دهدشت_ فرماندار کهگیلویه گفت: مدیران انقلابی دستاوردهای نظام اسلامی را تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدالعزیز موسوی ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه افزود: جمهوری اسلامی به معنای واقعی بی نظیر ترین انقلاب بوده است.

وی حفظ نظام را از واجبات خواند و تصریح کرد: به عنوان مدیر انقلابی دست آورد های نظام را برای نسلی که انقلاب را ندیدند، تبیین کنید.

موسوی بر برگزاری دهه فجر با بالاترین کیفیت در شهرستان تاکید کرد و گفت: تبیین دست آورد های نظام منحصر به دهه فجر نباشد و در اجرای برنامه‌های این دهه مبارک هیچ دستگاهی کوتاهی نکند.

وی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با جمعی از بانوان، بیان کرد: ما سختی‌ها و مشکلاتی داریم، اما امواج انقلاب رو به جلو است و روزی این ملت در زیر چکمه‌های استکبار جهانی هیچ چیزی نداشت، ولی امروز عظمت و مجد انقلاب اسلامی را می‌بینیم.

موسوی تاکید کرد: سعی کنیم از قطار انقلاب پیاده نشویم که اگر جدا شدیم برای همیشه عقب خواهیم ماند، پس هر کاری برای پیشرفت و ترقی این انقلاب انجام دهیم.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به تصمیم سران کشورهای اروپایی در قرار دادن سپاه در لیست تروریستی گفت: تمام این اقدامات از روی استیصال و درماندگی است.

موسوی خاطر نشان کرد: اینها برای زمین زدن انقلاب به هر کاری متوسل شدند، اما آینده انقلاب همانطوری که وعده داده شده ریشه دار، روشن و درخشان است.

وی با بیان اینکه قدرت نظام اسلامی دشمنان را وادار به تسلیم خواهد کرد، افزود: هم اکنون بیش از ۶۰ کشور جهان خواستار بستن قرارداد تسلیحاتی با ایران هستند.

مقام عالی دولت در کهگیلویه گفت: این شهرستان کارگاه‌های صنعتی و تولیدی ندارد و گاهی که خرده کارگاه‌هایی در شهرستان راه اندازی می‌شوند، مورد حمایت قرار گیرند.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: این کارگاه‌ها در گام اول و هنگام فروش محصولات دچار مشکل شده و باید مدیریت کنیم که محصولات کارگاه‌های تولیدی در حوزه مدیریتی خود را خریداری کنیم.

وی در پایان با گریزی به شرایط کرونایی و وضعیت زرد شهرستان، تاکید کرد: به زودی در وضعیت نارنجی قرار خواهیم گرفت و مدیران در دستگاه‌های زیر نظر خود بطور جدی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا از این پیک بسلامت عبور کنیم.

کد خبر 5689106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha