۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۰۹

آسمان قم در شب ۲۲ بهمن نورافشانی می شود

آسمان قم در شب ۲۲ بهمن نورافشانی می شود

قم- سرپرست سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از اجرای برنامه نورافشانی آسمان این شهر در شب یوم الله ۲۲ بهمن و در برخی مناطق قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد طباطبایی نژاد پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در استانداری قم برگزار شد اظهار داشت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در ایام دهه فجر امسال ۴۴ برنامه و جشن در ۴۴ مسجد مناطق مختلف شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم بیان داشت: مراسم نورافشانی همانند سال‌های گذشته در شب ۲۲ بهمن در برخی از محلات و همچنین مساجد استان قم برگزار می‌شود.

طباطبایی نژاد بیان داشت: رونمایی از برخی فیلم‌های تولیدی با مضمون انقلاب اسلامی و شهدا در ایام دهه فجر امسال در خانه موزه شهیدان زین الدین از جمله برنامه‌های این سازمان است.

وی بیان داشت: پویش نصب پرچم هم امسال اجرایی خواهد شد و اجرای گروه‌های سرود دانش آموزی در خیابان‌ها، اکران فیلم، راه اندازی نمایشگاه انقلاب در نگارگذر خیابان شهدا و تولید روزنامه دیواری من یار انقلاب از جمله برنامه‌های این سازمان در ایام هفته دفاع مقدس است.

طباطبایی نژاد عنوان داشت: کتاب زندگینامه شهید کلهری از سرداران دوران دفاع مقدس استان قم آماده رونمایی است که در ایام فجر امسال رونمایی و روانه بازار خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم افزود: تورهای روایتگری انقلاب اسلامی برای دانش آموزان و برپایی همایشی برای شهرداران مدارس قم به مناسبت ایام دهه فجر نیز از دیگر برنامه‌های است که اجرا خواهد شد.

کد خبر 5689130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha