۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۱۹

امام جمعه کوهسار خبر داد؛

برگزاری مسابقه «اسرائیل رو به زوال» در کوهسار

برگزاری مسابقه «اسرائیل رو به زوال» در کوهسار

ساوجبلاغ- امام جمعه کوهسار گفت: مسابقه «اسرائیل رو به زوال» در کوهسار برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مجتبی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به توهین نشریه سخیف شارلی ابدو، بیان کرد: با توجه به توهینی که به ساحت مقدس مرجعیت دینی و سیاسی مسلمانان و تشییع و ولایت شد با مشورت صاحب نظران تصمیم به اقدامی در این راستا گرفتیم.

امام جمعه کوهسار عنوان کرد: رژیم صهیونیستی نورچشمی غرب و فرانسه است و ادعا می‌کنند که آزادی بیان دارند و به راحتی به مرجعیت شیعه و پیامبر اکرم (ص) توهین می‌کنند. در حالی که در همین کشور فرانسه، فیلسوف مسلمانی برای تحقیقی که انجام داد مورد اذیت قرار گرفت و جریمه شد. بر همین اساس و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زوال اسرائیل نزدیک است، مسابقه‌ای طراحی شد.

وی اظهار کرد: مهلت ارسال آثار از طریق پیام‌رسان ایتا تا پایان روز ۱۲ بهمن سال ۱۴۰۱ است و سپس آثار ارسالی توسط کارشناسان مربوطه طی یک هفته ارزیابی و داوری می‌شود. مراسم اختتامیه و تقدیر از نفرات برتر روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه با سخنرانی آیت‌الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

محمدی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه، پیش بینی خود از زمان نابودی رژیم صهیونیستی را با ذکر دلایل در یک صفحه A4 به آیدیAdmin_mqmeshkat از طریق پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

وی گفت: جوایزی که برای نفرات اول تا سوم این مسابقات در نظر گرفته شده است به ترتیب ۵۰، ۳۰ و ۲۰ میلیون تومان است. انتظار داریم که این مسابقه از طریق ائمه جمعه سراسر کشور نیز تبلیغ شود.

کد خبر 5689212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فدائی سید علی خامنه ای IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
      0 0
      فریب مظلوم نمایی صهیونیست ها را نخورید و حتی لحظه ای پشت به آنها نکنید و حتی لحظه ای پلک نبندید زیرا این صهیونیست های بیشرافت در کمین شیعیان و مسلمانان هستند و خنجر از پشت میزنند لذا آرامشی در کار نیست صهیونیست هر لحظه در کمین است . زنده باد سید علی خامنه ای و درود بر سپاه پاسداران و سربازان گمنام