۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۳۰

معاون استاندار مرکزی:

سپاه عظیم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

سپاه عظیم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: سپاه یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) و یکی از عظیم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح و راه اندازی مجمع خیرین استان مرکزی با اشاره به اهمیت اقدامات خیر محور در حوزه سلامت اظهار داشت: خیر یعنی شخص یا نهادی که با ورود خود به عرصه خدمات‌رسانی به مردم و در موضوعات مختلف، شرایط بحرانی را به شرایط احسن تغییر می‌دهند. ورود خیرین به حوزه سلامت برکات فراوانی دارد.

وی با اشاره به پیشتازی سپاه در خدمت رسانی به مردم گفت: در زلزله کرمانشاه هلال احمر و سپاه دو نهادی که بودند که زودتر از بقیه حاضر شدند و به مردم خدمت‌رسانی کردند و سپاه از زلزله، سیل، کرونا تا همه بحران‌ها همواره در صف اول ایستاده است.

نظری افزود: سپاه پاسداران به بیش از ۱۹۰۰ روستا در کرمانشاه خدمات‌رسانی کرد و سپاه یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) و یکی از عظیم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمنان با تحریم و تروریستی اعلام کردن این نهاد مردمی و انقلابی که دور از عدالت و انسانیت بوده و راه به جایی نخواهد برد و این اقدام مذبوحانه محکوم به شکست است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به راه‌اندازی بالگرد هلال احمر در استان ادامه داد: این اقدام حرکت خوب و شاخصی بود که می‌تواند در خدمت‌رسانی بهتر به مردم در مواقع بحرانی کمک‌کننده باشد.

نظری با بیان اینکه هلال احمر از ابتدای سال در حوادثی مانند سیل روستای آهنگران و تصادف گردنه نقره کمر تفرش اقدامات خوبی انجام داد خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر نیازمند کمک خیرین برای تأمین و تجهیز تجهیزات است چرا که مسئولیت‌های زیادی بر عهده دارد اما در عین حال منابع آن محدود است.

کد خبر 5689235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha