۲ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۱۸

زلنسکی: اوکراین متحد بوده و پیروز خواهد شد!

زلنسکی: اوکراین متحد بوده و پیروز خواهد شد!

رییس‌ جمهور اوکراین در پیامی ادعا کرد که کشورش در برابر روسیه پیروز خواهد شد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در یک پیام ویدئویی به مناسبت «روز اتحاد» این کشور با ادعای اینکه در جنگ پیروز خواهد شد، مدعی شد: کی یف به دلیل متحد بودنش قدرتمند است و به خاطر قدرتمند بودنش متحد!

رئیس جمهور اوکراین به بهانه اهمیت اتحاد مردم کشورش برای استقلال و تمامیت ارضی کی یف مدعی شد: اگر وحدت واقعی حاصل نشود، استقلال از بین خواهد رفت.

ولودیمیر زلنسکی با ادعای اینکه در تلاش برای بازگرداندن تمامیت ارضی کشورش است، افزود: امروز اوکراینی‌ها برای دفاع از تمام نقاط کشور می جنگند. ما با اتحاد میلیونی برای تمامی سرزمین‌ مان می‌ جنگیم و پیروز خواهیم شد!

کد خبر 5689460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جعفری IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      5 2
      زلنسگی یا ساقی اش را عوض کرده یا دوز مصرف اش را برده بالا دچار. توهم شده برای تفکر شیطانی و استعماری آمریکا ملت اوکراین را به قتلگاه میفرستد و شعورش نمی‌کشد که برای منافع آمریکا کشورش نابود میشود تا اروپا از آمریکا گاز و اسلحه خرید کند
      • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
        2 4
        اتفاقا این تویی که چنان مغزت رو شستشو دادن که با افتخار از روسهای متجاوز دفاع میکنی و از قتل و رنج مردم غیر نظامی ذوق میکنی تا به بهشت بری ! غافل از اینکه در گمراهی دور و درازی به سر میبری ..