۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۴۷

به همت موسسات مردم نهاد؛

پویش جمع آوری لباس گرم برای نیازمندان در اردبیل برگزار شد

پویش جمع آوری لباس گرم برای نیازمندان در اردبیل برگزار شد

اردبیل- دبیر موسسه مردم نهاد سرای مهر و امید گفت: پویش جمع آوری لباس گرم به همت موسسات مردم نهاد و با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند در اردبیل برگزار شد.

ایرج عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پویش جمع آوری لباس گرم به همت مؤسسات مردم نهاد برگزار شد که در این پویش با کمک خیرین ۱۸۵ دست انواع لباس گرم خریداری و در بین خانواده‌های نیازمند و بی بضاعت شهرستان اردبیل توزیع شد.

وی هدف از اجرای این طرح را فرهنگ سازی و تقویت احساس مسئولیت اجتماعی شهروندان و جلب مشارکت آنان در فعالیت‌های خیرخواهانه دانست و گفت: ۱۰۰ دست لباس بچه‌گانه زمستانی، ۵۰ دست لباس گرم زنانه، ۲۰ دست لباس زمستانی مردانه و ۱۵ جفت کفش از جمله اقلام توزیع شده در بین خانوارهای کم برخوردار اردبیلی بود.

دبیر مؤسسه مردم نهاد سرای مهر و امید با بیان اینکه در این پویش همچنین ۲ دستگاه بخاری خریداری و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت، افزود: این پویش با مدیریت در دو مرحله فراخوان و جمع آوری و تفکیک و دسته بندی و توزیع، برنامه‌ریزی و اجرایی شد.

عزیزی همچنین از تداوم اجرای این پویش در سطح استان خبر داد و گفت: از اعضای مؤسسات و خیرین استان دعوت می‌شود تا با اهدای لباس‌های زمستانی و یا کمک‌های نقدی در تأمین لباس گرم برای خانواده‌های کم‌برخوردار مشارکت کنند.

کد خبر 5690393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha