۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۰۸

معاون آموزش و پرورش البرز:

درمانگاه فرهنگیان کرج در دهه فجر افتتاح می‌شود

درمانگاه فرهنگیان کرج در دهه فجر افتتاح می‌شود

کرج- معاون برنامه ریزی، پژوهش و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز گفت: ساختمان جدید درمانگاه فرهنگیان کرج در قالب طرح توسعه این فضای درمانی در ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمان درکی صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید از روند احداث درمانگاه فرهنگیان کرج اظهار کرد: ساختمان جدید درمانگاه فرهنگیان کرج در قالب طرح توسعه این فضای درمانی در ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

معاون برنامه ریزی، پژوهش و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز گفت: طرح توسعه درمانگاه فرهنگیان کرج با هدف گسترش دامنه خدمات درمانی به معلمان و سایر اقشار به اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: درمانگاه فرهنگیان کرج در پنج طبقه با سه هزار و ۲۶۳ مترمربع مساحت توسعه یافته است.

درکی یاد آور شد: درمانگاه فرهنگیان کرج دارای مرکز جراحی محدود ودی کلینیک، پاراکلینیک، اتاق بستری، اتاق بستری vip، ایستگاه پرستاری، داروخانه، اورژانس ، سه اتاق عمل و ریکاوری و جراحی محدود است.

وی یادآور شد: توسعه درمانگاه فرهنگیان در شرایطی که مشکلات و محدودیت‌های اعتباری و بودجه‌ای زیادی وجود دارد نشان از عزم راسخ در آموزش و پرورش استان برای توجه به شأن و منزلت فرهنگیان استان البرز دارد.

معاون برنامه ریزی، پژوهش و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه درمانگاه فرهنگیان روزانه به ۸۰۰ نفر خدمات درمانی با نرخ مصوب دولتی ارائه می‌دهد، اضافه کرد: امکانات و تجهیزات درمانگاه‌های فرهنگیان استان البرز به ویژه در کرج که دارای بافت جمعیتی بیشتری است، رضایت مراجعان را به همراه دارد.

وی ادامه داد: توسعه دامنه خدمات در درمانگاه فرهنگیان زمینه ساز ارائه خدمات بیشتر به مردم به ویژه فرهنگیان می‌شود.

درکی برنامه ریزی، پژوهش و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: این حمایت توسعه‌ای درآمدزایی و پایداری درمانگاه‌های فرهنگیان را در پی دارد.

وی افزود: این درمانگاه نیاز به دستگاه‌های پزشکی جدید به منظور ارائه خدمات بیشتر به مراجعه کنندگان درمانگاه فرهنگیان دارد.

کد خبر 5690717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha