۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۰۸

در ۱۰ ماهه سالجاری صورت گرفت؛

بیش از ۱۰۹ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ سیستان و بلوچستان

بیش از ۱۰۹ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ سیستان و بلوچستان

زاهدان- رئیس مرکز مدیریت راه‌های راهداری وحمل و نقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان از ثبت ۱۰۹ هزار و ۳۰۷ تماس در حوزه‌های حمل و نقل و راهداری با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل خبرداد.

زهرا نخعی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: کارشناسان این مرکز به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مردم و رانندگان در خصوص وضعیت جاده‌ها و ناوگان حمل و نقل برون شهری هستند.

وی ادامه داد: آگاهی از آخرین وضعیت راه‌های استان، شرایط مسدود و بازگشایی راه‌ها، محدودیت تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها، مسیرهای دریافت و رفت و آمد بهینه بین شهرها از جمله اطلاعاتی است که مردم می‌توانند با تماس با سامانه ۱۴۱ به آنها دسترسی پیدا کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان تصریح کرد: دریافت اطلاعات تصادفات، ثبت مشکلات جاده‌ای و شکایت از ناوگان حمل ونقل عمومی از دیگر مواردی است که شهروندان عزیز می‌توانند از طریق سامانه ۱۴۱ با مسئولان این اداره کل در میان بگذارند.

نخعی مقدم در پایان از کاربران جاده‌ای خواست با توجه به فصل سرما و شرایط آب و هوایی، پیش از اقدام به سفر وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ پیگیری کنند.

کد خبر 5692550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha