۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۲۶

سرپرست ورزش و جوانان مازندران:

۱۰ پروژه ورزشی دهه فجر در مازندران بهره برداری می شود

 ۱۰ پروژه ورزشی دهه فجر در مازندران بهره برداری می شود

ساری- سرپرست ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اجرای هزار و۲۰۰ برنامه ورزشی دهه فجر در استان گفت: ۱۰ پروژه ورزشی در این دهه بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل عالیشان ظهر پنجشنبه در جلسه کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر اظهار داشت: بیش از هزار و ۲۰۰ برنامه در مجموعه ورزش و جوانان این استان برای ایام الله دهه فجر برنامه‌ریزی شده که طی این ایام در شهرهای مختلف استان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان در این جلسه با بیان اهمیت پاسداشت دهه مبارک فجر، اظهار داشت: پاسداشت دهه مبارک فجر فرصت بسیار مغتنمی برای بازآفرینی انقلاب اسلامی به دست مردم ولایت مدار و غیور ایران اسلامی است.

وی افزود: برنامه‌های دهه فجر با حضور گسترده جوانان با رژه موتوری، حضور در گلزار شهدا به منظور تجدید میثاق و گرامیداشت یاد شهدا آغاز می‌شود و فجر ۴۴ را با حضور گسترده نهادها و کارکنان ادارات ورزش با قدرت در استان مازندران برگزار می‌کنیم.

عالیشان تصریح کرد: یکی از مهمترین رسالت‌هایی که بر عهده کمیته‌های ذیل ستاد گذاشته شده است، بحث تبیین دستاوردها و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پاسخگویی به مردم و پیش بینی برنامه‌های متنوع با راهبری مردم و توجه به رویکرد مردمی در برنامه هااست.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد: ۱۰ پروژه ورزشی در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و بیش از ۱۲۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه فجر در شهرهای مختلف استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه انقلاب ما تنها انقلابی بود که هویت خود را حفظ کرده است اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب باید حفظ و به نسل جوان منتقل شود و اگر انقلاب نمی‌شد امروز پس از بیش از ۴۰ سال از اسلام چیزی باقی نمی‌ماند.

وی در پایان اضافه کرد: امیدواریم دهه فجر امسال را با برنامه ریزی و نوآوری در اجرا به ویژه با مشارکت دادن هرچه بیشتر اقشار مردم در این برنامه‌ها بالاخص جوانان و نوجوانان نسل سوم و چهارم انقلاب، به اجرا درآورده و انشاالله شاهد هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر امسال باشیم.

کد خبر 5692766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha