۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۲۴

امام جمعه خیرآباد:

اهانت به قرآن در جهت انحراف افکار عمومی از مشکلات اروپایی ها است

اهانت به قرآن در جهت انحراف افکار عمومی از مشکلات اروپایی ها است

ورامین- امام جمعه خیرآباد گفت: هرگاه کشورهای اروپایی در کشورهای خود دچار مشکل می‌شوند برای انحراف افکار عمومی خود دست به این گونه اقدامات می‌زنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر طزری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خیرآباد اظهار کرد: اسلام ستیزان در چند روز گذشته اهانت به قرآن کریم کردند و در سوئد در مقابل سفارت ترکیه قرآن کریم را آتش زدند و به یکی از مهم‌ترین مقدسات مسلمانان اهانت کردند.

وی گفت: مسؤولان سوئد برای توجیه این عمل، آن را به تنش میان ملی گرایان ترکیه و سوئد نسبت داد.

خطیب جمعه خیرآباد خاطرنشان کرد: این اولین بی حرمتی به مقدسات نبوده است هرگاه کشورهای اروپایی در کشورهای خود دچار مشکل می‌شوند برای انحراف افکار عمومی خود دست به این گونه اقدامات می‌زنند.

طزری عنوان کرد: امروز اسلام هراسی در صدر کارهای دشمنان اسلام قرار دارد زیرا استقبال مردم به اسلام در اروپا گسترش یافته و آنان در مقابل این گسترش ناتوانند لذا از سر عجز و ناتوانی دست به این اقدامات خبیثانه می‌زنند.

وی گفت: ما ضمن محکوم کردن این عمل وقیحانه و خبیثانه از همه مسلمانان می‌خواهیم به پا خیزند و این عمل ننگین را به شدت محکوم نمایند و دشمنان اسلام و قرآن بدانند با این اعمال ننگین هرگز جلوی نور و درخشش قرآن و اسلام را نتوانند گرفت و آینده جهان از آن اسلام و قرآن است.

کد خبر 5693292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha