۲۴ مهر ۱۳۸۶، ۱۶:۳۶

تصویب متمم بودجه شهرداری؛

افزایش 78 میلیارد تومانی بودجه خدمات شهری شهرداری تهران

با تصویب متمم بودجه شهرداری در جلسه امروز شورا ، بودجه خدمات شهری شهرداری تهران، 78 میلیارد تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر ، در چهل و ششمین جلسه شورای شهر تهران که در صحن علنی برگزار شد ، افزایش بودجه معاونت عمرانی ، خدمات شهری و همچنین کاهش بودجه جاری شهرداری، مورد تائید قرار گرفت.

افزایش درآمدهای شهرداری به مبلغ 348 میلیارد تومان در جلسات قبلی شورا تصویب و بخش افزایش بودجه شهرداری در حوزه های عمرانی ، معاونت مناطق ، معماری و شهرسازی نیز امروز به تصویب اعضای شورا رسید.

در جلسه امروز که با حضور معاونین مالی و اداری ، فنی و عمرانی ، و خدمات شهری شهرداری تهران برگزار شد با افزایش 78 میلیارد و صد میلیون تومانی خدمات شهری موافقت شد تا این رقم در تدوین پایگاه اطلاعات جغرافیایی باغات و فضای سبز شهر تهران ، احداث ایستگاه آتش نشانی ، خرید تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی ، ساماندهی و پیاده رو سازی میدان آزادی و راه آهن ، احداث بوستان ، خرید ماشین آلات مکانیزه ، اجرای برنامه های بازیافت و تبدیل مواد و غیره ... هزینه شود.

رسول خادم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر در این باره ، خاطرنشان کرد: با 90 درصد پروژه های حوزه فنی و عمرانی برای گرفتن بودجه در سال 86 موافقت شده است که این موافقت ها حاصل بحث هایی است که در کمیسیون برنامه و بودجه و توسعه و عمران شورای شهر انجام گرفته است.

وی افزود: در بخش هزینه های جاری ، طبق لایحه شهرداری با یک میلیارد و 700 میلیون تومان کاهش روبرو بوده ایم و از محل بودجه متمم، 20 میلیارد تومان کمک به مالباختگان پروژه ارکیده، یک میلیارد تومان کمک به هزینه های شورای حل اختلاف ، یک میلیارد تومان کمک به کتابخانه های عمومی ، یک میلیارد تومان پرداخت به استانداری برای هزینه های وصول عوارض اتباع بیگانه و 300 میلیون تومان نیز برای کمک به خانه تئاتر ، سینما و خانه شاعران در نظر گرفته شد.

همچنین مبلغ 25 میلیارد تومان که سال گذشته برای کمک به شرکت راه آهن تهران و حومه در ردیف بودجه های جاری سال 86 پیش بینی شده بود، از این ردیف حذف شد.

کد خبر 569411

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha