۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۲۹

مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان:

۲ مدرسه در خوزستان افتتاح شد

۲ مدرسه در خوزستان افتتاح شد

اهواز- مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ۲ مدرسه با ۲۴ کلاس درس در استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سعیدی پور پیش از ظهر امروز شنبه در گفتگویی رسانه ای با اشاره به فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران از افتتاح ۲ باب مدرسه در خوزستان خبر داد و بیان کرد: یکی از این پروژه ها یک مدرسه ۹ کلاسه با مشارکت بنیاد علمی آموزشی قلم چی در شهر الوان شهرستان کرخه افتتاح شد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: اعتبار مورد نیاز این طرح از محل ملی مشارکتی با مساحت سه هزار و ۳۰۰ مترمربع ساخته شد.

سعیدی پور افرود: اعتبار مورد نیاز این طرح بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال بود که سهم خیر در این طرح ۱۲ میلیارد ریال و سهم دولت ۷۸ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت: امسال در شهرستان کرخه سه مدرسه با ۲۷ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش شده است.

وی ادامه داد: پروژه دیگر یک مدرسه ۱۵ کلاسه با مشارکت بنیاد علمی آموزشی قلم چی در شهرستان شوش است که مساحت این پروژه ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع است.

مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان ادامه داد: این مدرسه در ۲ طبقه با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال ساخته شد که سهم خیر در این پروژه ۱۰ میلیارد ریال بوده است.

وی گفت: امسال در شهرستان شوش ۲ مدرسه با ۶ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال ساخته و تحویل داده شده است.

کد خبر 5694165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha