۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۲۸

مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان خبرداد؛

افتتاح و کلنگ زنی ۳۵ پروژه آب و فاضلاب گلستان طی دهه فجر

افتتاح و کلنگ زنی ۳۵ پروژه آب و فاضلاب گلستان طی دهه فجر

گرگان- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان از افتتاح و کلنگ زنی ۳۵ پروژه این شرکت با اعتباری بالغ بر ۱۶۵ میلیارد تومان برای پنج شهر و ۳۵ روستا همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج حیدریان بعدازظهر شنبه در نشست خبری فجر گلستان اظهار کرد: با افتتاح و کلنگ زنی ۳۵ پروژه در دهه فجر ۲۱۰ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۷۹ هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی و همچنین طرح های فاضلاب بهره مند می شوند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود: ۳۵ پروژه این شرکت با اعتباری بالغ بر ۱۶۵ میلیاردتومان برای پنج شهر و ۳۵ روستا همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر کلنگ زنی یا افتتاح می شود.

وی گفت: حفر و تجهیز سه حلقه چاه آب شرب، اجرای مهندسی مجدد ۱۲ حلقه چاه، احداث ۶ باب مخزن ذخیره به حجم ۵۱۰ متر مکعب، اجرای ۸۰ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب، بهسازی دو دهنه چشمه و حصارکشی و محوطه سازی سه باب تاسیسات از پروژه های قابل افتتاح این شرکت در این ایام خواهد بود.

حیدریان اظهار کرد: اجرای عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب به طول ۲۰ کیلومتر در شهرهای گرگان و گنبد کاووس از پروژه های قابل کلنگ زنی این شرکت در بخش فاضلاب بوده که امیدواریم بتوانیم با تخصیص به موقع اعتبارات شاخص بهره مندی استان گلستان از این طرح افزایش یابد.

وی ابراز امیدواری کرد: در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز خطوط انتقال، تصفیه خانه و ایستگاه پمپاژ شبکه فاضلاب گنبدکاووس تا هفته دولت سال آینده به بهره برسد.

کد خبر 5694199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha