۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۱۵

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مردمی سازی جشن های دهه فجر/ خدمات انقلاب اسلامی تبیین شود

مردمی سازی جشن های دهه فجر/ خدمات انقلاب اسلامی تبیین شود

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر جدی گرفتن تبلیغات و رسانه در بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: جشن های فجر مردمی برپا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر دوشنبه در نشست مشترک کمیته‌های تخصصی استان و مسئولین ستاد دهه فجر شهرستان‌ها، ضمن تبریک اعیاد مذهبی و انقلابی پیش رو و ماه مبارک رجب، اظهار کرد: خوشبختانه در ستاد دهه فجر شهرستان‌ها موجی آفریده شده که انشاالله به ایجاد موج مردمی در همه ایام به‌ویژه یوم الله ۲۲ بهمن فراگیر شود.

آیت الله محمدی لایینی با اظهار اینکه حضور گسترده و بانشاط مردمی در جشن‌های فجر مسئله بسیار مهمی است، گفت: همچنین با توجه به هجمه‌های دشمنان لازم است که جشن‌های امسال دهه فجر با حضور پرشور مردم و احزاب باشکوه برگزار شود.

وی با بیان اینکه دشمن درپی شعبده بازی و صحنه سازی همراه با خشونت است، گفت: مردم بارها موضع خودشان را در همه راهپیمایی‌ها و سنگرهای انقلاب نشان دادند اما کسانی که نمی‌خواهند این حضور را ببینند و همیشه خودشان را به خواب می‌زنند و تلاش دارند با ابزارهای رسانه‌ای افکار جهانی را مدیریت و مهندسی کنند از این رو به‌صورت مکرر با حضور میدانی حمایت از ارزش‌های انقلاب اسلامی را اعلام کنیم.

آیت الله محمدی لائینی همچنین بر تجلیل از شهدای انقلاب در این ایام و مردمی کردن جشن‌ها تاکید و تصریح کرد: می‌طلبد که همه نهادهای مردمی خوشحالی‌های درونی خودشان را هم از مناسبت‌های دینی و هم انقلابی نشان دهند.

امام جمعه ساری با تاکید بر حضور مردم در جشن‌های دهه فجر گفت: همان گونه که در پیروزی انقلاب اسلامی وحدت و همدلی موج می‌زد و حال و هوای اعتقاد به ارزش‌های دینی وجود داشت لازم است این ارزش‌ها را ترویج دهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم پیاده سازی اهداف انقلاب اسلامی و نشر آرمان‌های اسلامی برای رفع فقر و محرومیت در جامعه تاکید کرد و گفت: حکومت اسلامی حکومت عدل حضرت علی (ع) است و آرمان‌های انقلاب باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، پیشرفت و رشد از جمله دستاوردهای این انقلاب اسلامی است، ما از نظر کسب رتبه‌های جهانی در بسیاری از سطوح علمی پیشرفت داشتیم و جزو رتبه هفت الی هشتم در دنیا قرار داریم.

آیت الله محمدی لائینی بازگویی خدمات انقلاب اسلامی را ضروری دانست و گفت: باید از طریق رسانه رسانه و یک شبکه جهانی بتوانیم این دستاوردها را بازگو کنیم.

کد خبر 5696128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha