۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۰۲

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

دهه‌ی فجر یاد آور پایداری‌ها و استقامت مردم ایران اسلامی است

دهه‌ی فجر یاد آور پایداری‌ها و استقامت مردم ایران اسلامی است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: دهه‌ی فجر، یادآور پایداری‌ها و استقامت مردم ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مختاری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه‌ی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، چهل و چهل سال از استقامت و پایداری ملت ایران در مقابل نظام شاهنشاهی می‌گذرد.

وی افزود: اینکه در چهل و چهارمین ایستگاه انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم نشانگر این بوده است که چه حوادثی را پشت سر گذاشتیم تا به این ایستگاه برسیم.

وی تصریح کرد: آن چیزی که دنیا مشاهده می‌کند اقتدار و عظمت ایران اسلامی است.

مختاری گفت: در مدت چهل و چهار سال کشتی انقلاب اسلامی با رهبری‌های پیامبر گونه ی مقام معظم رهبری توانسته در این دریای طوفانی استقامت کند و به زودی زود در ساحل واقعی خود لنگر خواهد انداخت.

وی افزود: دشمن در طول این ۴۴ سال توطئه‌های بسیاری بر علیه جمهوری اسلامی ایران راه اندازی کرد که همه ی این توطئه‌ها در نطفه خاموش شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: اصحاب رسانه افسران جنگ نرم در حوزه‌ی فضای مجازی هستید که باید در طول این دهه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی ۴۴ ساله به نمایش بگذارید.

مختاری گفت: نمایشگاه یک کیلومتری دستاوردهای انقلاب در دهه‌ی فجر با نام چه بودیم چه شدیم افتتاح خواهد شد.

وی افزود: سه برنامه‌ی شاخص جشنواره سرود شهرستانی، نمایشگاه یک کیلومتری دستاوردهای انقلاب، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سطح شهرستان در دهه‌ی مبارک فجر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۲۰ عنوان برنامه فرهنگی در دهه‌ی مبارک فجر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: دیدار با ۴۴ خانواده معظم شهدا، غبار روبی گلزار شهدا، رژه‌ی خودرویی، اجرای جشنواره سرود با حضور ۵۰ گروه سرود در سطح شهرستان نهاوند از جمله برنامه‌های مهم این دهه در شهرستان نهاوند توسط سپاه ناحیه نهاوند است

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: در ۱۶۰ نقطه شهرستان بنر دستاوردهای انقلاب در قالب چه بودیم چه شدیم نصب خواهد شد.

کد خبر 5697127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha