۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۱۷

در گفتگو با مهر اعلام شد؛

۷۱ پروژه اقتصادی و سرمایه‌گذاری در استان سمنان افتتاح می‌شود

۷۱ پروژه اقتصادی و سرمایه‌گذاری در استان سمنان افتتاح می‌شود

سمنان- معاون اقتصادی استاندار سمنان گفت: طی دهه فجر ۷۱ پروژه اقتصادی و سرمایه‌گذاری با حضور مسئولان در سطح استان به بهره برداری خواهد رسید.

محمدرضا صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی ایام الله دهه فجر سال جاری ۷۱ پروژه اقتصادی و سرمایه گذاری در استان سمنان افتتاح می‌شود، بیان داشت: تعداد پروژه‌های اقتصادی و سرمایه گذاری استان در دهه فجر ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل بیش از دو برابر شده است.

وی با بیان اینکه این موضوع نشان از افزایش سرمایه گذاری در استان سمنان و حمایت‌های صورت گرفته در این حوزه دارد، بیان داشت: اعتبارات مورد نیاز برای طرح‌های اقتصادی و سرمایه گذاری قابل بهره برداری طی ایام الهه دهه فجر سال جاری بیش از سه و نیم برابر نسبت به طرح‌های دهه فجر سال قبل رشد داشته است.

معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه بیش از دو هزار میلیارد تومان برای این طرح‌ها هزینه شده است، بیان داشت: در کنار ایجاد سرمایه گذاری جدید و طرح‌های اقتصادی نو در استان طی یکسال و نیم اخیر ۷۱ کارخانه راکد صنعتی استان هم به تولید بازگشته است.

صادقی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود طرح‌های اقتصادی و سرمایه گذاری استان سمنان طی ایام الله دهه فجر بیش از یک هزار و ۵۰۰ شغل در استان ایجاد کند، بیان داشت: طرح‌های اقتصادی خوبی نیز در این ایام کلنگ زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه با احیای ۷۱ واحد ۱۰۰ درصد راکد، یک هزار و ۸۰۰ شغل احیا و تثبیت شده است، بیان داشت: تلاش ما بر این است که اولاً وضعیت موجود تولید را حفظ و تقویت کنیم و در کنار آن بتوانیم با حمایت از تولید، سرمایه گذاری‌های جدید را هم شاهد باشیم.

کد خبر 5697442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha