۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۱۱

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیار خبرداد؛

تولید دو فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای مستند و انیمیشن در چهارمحال و بختیاری

تولید دو فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای مستند و انیمیشن در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد_مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از تولید دو فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای در قالب مستند و انیمیشن در این استان خبر داد.

امیر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: فیلم مستند «آب … زندگی» و فیلم انیمیشن «تجزیه» دو فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای است که به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین اُسیوند در حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به تازگی تولید شده است.

وی افزود: مستند «آب…زندگی» درباره اهمیت آب در زندگی و روایت‌گر چند ساعت از زندگی یک خانواده عشایری است که برای رسیدن به آب تلاش زیادی کرده و از مسیرهای سختی عبور می‌کنند.

مسؤول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تصویربرداری این مستند به عهده «امیرحسین اُسیوند»، «یاسر آقایی» و «مهدی طاهری» بوده است و از دیگر عوامل آن می‌توان به «سمانه امینی» صدابردار و «فرشید اسدی» عکاس اشاره کرد.

حیدری دیگر فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای حوزه هنری چهارمحال و بختیاری را انیمیشن «تجزیه» عنوان کرد و گفت: این انیمیشن در رابطه با موضوع تجزیه پلاستیک‌ها در کره زمین و تأثیرات مخرب آن‌ها روی محیط زیست است.

وی اظهار داشت: نویسنده و کارگردان این اثر ۱۰۰ ثانیه‌ای نیز «امیرحسین اُسیوند» است و از دیگر عوامل آن می‌توان به «سجاد مهدوی» طراح، «مریم شمس» انیماتور و «هاجر دری» کامپوزیت اشاره کرد.

مسؤول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: امسال در حوزه هنری پنج اثر ۱۰۰ ثانیه‌ای تولید شده که هر پنج اثر به دبیرخانه جشنواره ۱۰۰ ثانیه‌ای ارسال شده است.

کد خبر 5698309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha