۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۲۵

همزمان با دهه فجر؛

۱۴۹ میلیارد تومان پروژه در شمیرانات افتتاح و کلنگ‌زنی می شود

 ۱۴۹ میلیارد تومان پروژه در شمیرانات افتتاح و کلنگ‌زنی می شود

شمیرانات- فرماندار شمیرانات گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۳۰ پروژه با اعتبار ۱۰۳ میلیارد افتتاح و ۴ پروژه با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی ذاکریان عصر چهارشنبه و همزمان با اولین روز از ایام الله دهه فجر در جنع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای طرح هادی روستاهای راحت آباد و ایراء، جنگل‌کاری (کاشت ۳۵ هزار اصله نهال در زمینی به مساحت ۱۳۰ هکتار) و مجتمع‌های گردشگری از اهم پروژه‌هایی هستند، که افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح ۵ پروژه از پروژه‌های دهه مبارک فجر ۱۴۰۱، منجر به اشتغال‌زایی ۱۸۰ نفر خواهد شد.

ذاکریان ادامه داد: پروژه احداث پل خروجی شهر لواسان به مساحت یکهزار مترمربع، پروژه ادامه و تکمیل ساختمان فرهنگی تفریحی شهرداری لواسان به مساحت کلی ۴ هزار و ۵۷۰ مترمربع، پروژه ادامه دیوار آجری پادگان لشگرک و پروژه مرکز اقامت مهمان‌پذیر دهیاری آهار در این ایام کلنگ‌زنی می‌شوند.

رئیس ستاد دهه فجر شمیرانات، نواختن زنگ انقلاب، غبارروبی و گلباران مزار مطهر شهدا، اجتماع دانش آموزان در حسینیه جماران، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برپایی میز خدمت و نشست‌های مردمی را از جمله برنامه‌های فرهنگی شهرستان به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اعلام کرد.

کد خبر 5698759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha