۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۱۶

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان خبر داد؛

عضویت رایگان در کتابخانه‌های استان سمنان به مناسبت دهه فجر

عضویت رایگان در کتابخانه‌های استان سمنان به مناسبت دهه فجر

سمنان- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از عضویت رایگان در کتابخانه‌های استان همزمان با دهه فجر برای آحاد مردم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طاهریان شامگاه چهارشنبه در نشستی با حضور رسانه‌ها به میزبانی کتابخانه های عمومی سمنان ضمن اشاره به برنامه‌های دهه فجر، بیان کرد: عضویت رایگان کتابخانه های عمومی در سراسر استان در زمره برنامه‌های این ایام است.

وی با بیان اینکه مردم علاقمند استان سمنان می‌توانند برای عضویت رایگان در دهه فجر به کتابخانه های عمومی استان مراجعه کنند، افزود: جرایم دیرکرد کتاب‌ها نیز در این ایام ده روزه بخشیده شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با بیان اینکه گشایش نمایشگاه کتاب انقلاب در کتابخانه‌ها از جمله دیگر اقدامات این ایام است، گفت: برگزاری محافل کتاب‌خوانی و جشن‌های دهه فجر از جمله اقدامات کتابخانه های عمومی استان در ایام پیش رو است.

طاهریان از برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان مدرسه‌ای و کتابخانه‌ای در استان سمنان همزمان با دهه فجر خبر داد و ابراز داشت: برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی و کارگاه‌های آموزشی با موضوعات نویسندگی، شعر، نمایش نامه نویسی و… در زمره دیگر اقدامات این اداره کل است.

وی از برگزاری کلاس‌های قصه‌گویی برای کودکان و نوجوانان در بخش‌های کودک در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد و بیان داشت: برنامه ریزی برای نشست‌های شاهنامه خوانی نیز در این ایام صورت گرفته است.

کد خبر 5698769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha