۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۳۳

معاون رئیس جمهور:

ایثارگران بزرگترین نیروی انسانی برای تولید قدرت هستند

ایثارگران بزرگترین نیروی انسانی برای تولید قدرت هستند

بیرجند_ معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: ایران دارای ظرفیت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف است و ایثارگران بزرگترین ظرفیت نیروی انسانی کشور برای تولید قدرت است.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر پنجشنبه در دومین روز دهه فجر امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در نشست هم‌اندیشی با نخبگان، سرآمدان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر، کارآفرینان، معتمدین معین و هیأت‌های اندیشه‌ورز جامعه ایثارگری استان بیان داشت: ایثار و ایثارگری هنوز تمام نشده و اگر جهاد در عرصه دفاع و جنگ نظامی پایان یافته است در حوزه جنگ نرم، جهاد اقتصادی و فرهنگی باقی مانده است.

وی با اشاره به انتظارات متفاوت از جامعه ایثارگری در شرایط کنونی که دشمن به دنبال تزریق ناامیدی در جامعه است، تاکید کرد: با اراده محکم الهی می‌توان همه مشکلات را حل و مسیر سخت را باز کرد.

به گفته وی ظرفیت‌های علمی و اقتصادی گسترده‌ای در خراسان جنوبی وجود دارد که لازمه آن ورود به این عرصه است.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه امروز دولت برای اینکه به وظایف خود عمل و قدرت سیاسی خلق کند نیاز به قدرت اقتصادی با سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال دارد، اضافه کرد: امروز انقلاب بیشتر از گذشته نیاز به کمک دارد اما عرصه متفاوت است و ایثارگران باید وارد میدان تولید علم و دانش‌بنیان شوند تا این نهضت را به خوبی جلو ببرند.

وی با اشاره به اینکه از ایثارگران فعال در حوزه دانش‌بنیان و خلاق حمایت می‌کنیم، تصریح کرد: ایثارگران بزرگترین ظرفیت نیروی انسانی برای تولید قدرت در کشور هستند و بدون برنامه‌ریزی صحیح برای نیروی انسانی ممتاز نمی‌توان امید داشت که در بقیه عرصه‌ها بتوان کار جدی انجام داد.

کد خبر 5699329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha