۱۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۰۳

استاندار خراسان شمالی:

پیگیری تبدیل غلامان به شهرستان در دستور کار مسئولان استان است

پیگیری تبدیل غلامان به شهرستان در دستور کار مسئولان استان است

بجنورد- استاندار خراسان شمالی ارتقای غلامان به شهرستان را دارای محدودیت هایی دانست و گفت: پیگیری های لازم برای رسیدن به این مهم در جریان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد ظهر جمعه در جمع مردم نمازگزار شهر غلامان اظهار کرد:: با پیگیری‌های مستمر جهت بازگشایی بازارچه و گذر مرزی، بسترهای لازم در حال فراهم شدن است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: با ارائه نامه کتبی به معاون اول رئیس جمهور و برگزار شدن کمیسیون مشترک به زودی، این موضوع در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه برای ارتقا شهر غلامان به شهرستان محدودیت‌هایی وجود دارد، گفت: باید پیگیر این موضوع بود چون آمادگی‌های لازم برای شهرستان شدن وجود دارد که لازمه تحقق آن پیگیری مستمر و توأم با هم افزایی از سوی مجموعه استانداری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است..

حسین نژاد بیان کرد: در حوزه انتقال آب، گازرسانی، برق رسانی و فیبر نوری هم در شهر غلامان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: ایران در خدمت محرومان و عدالت است و این درحالیست کشورهای ابر قدرت در حال گرفتن شیره جان کشورهای ضعیف هستند.

وی با تاکید بر اینکه تمام مطالبات به حق مردم این شهرستان را پاسخ خواهیم داد، افزود: با راهکارهای قانونی و همدلی بین ائمه جمعه، دهیاران، بخشداران، فرمانداران و مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی این مطالبات مورد پیگیری و رسیدگی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 5699748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha