۲۵ مهر ۱۳۸۶، ۱۴:۳۲

کامران در جمع خبرنگاران:

گزارش هیئت تحقیق و تفحص مجلس از قوه قضائیه به زودی نهایی می شود

گزارش هیئت تحقیق و تفحص مجلس از قوه قضائیه به زودی نهایی می شود

رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از قوه قضائیه اعلام کرد گزارش این هیئت به زودی نهایی و تقدیم هیئت رئیسه مجلس می شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، حسن کامران نماینده اصفهان و رئیس هیئت تحقیق و تفحص از دستگاه قضایی که در واکنش به شایعه بازداشت خود با خبرنگاران گفتگو می کرد، اظهار داشت: اعضای هیئت تحقیق و تفحص از قوه قضائیه با متانت و صبر و در کمال آرامش وهماهنگی کارها را پیش می برد.

وی افزود: شایعاتی که گاه و بی گاه درباره تحقیق و تفحص از قوه قضائیه منتشر می شود و حتما در آینده نیز مطرح خواهد شد، از سوی کسانی انتشار می یابد که از نتیجه گزارش هیئت تحقیق و تفحص وحشت دارند.

این نماینده ادامه داد: کسانی که از هماهنگی و تعامل هیئت تحقیق و تفحص از قوه قضائیه با کیمسیون حقوقی و قضایی مجلس و دستگاه قضا از گزارش مربوطه ضرر می بینند، برای کاهش فشار برخورد، شایعه پراکنی می کنند تا از طریق گل آلود کردن آب، ماهی بگیرند.

کامران با تکذیب شایعاتی که درباره محتوای گزارش و اعضای هیئت تحقیق و تفحص از قوه قضائیه مطرح می شود، خاطر نشان کرد: تحقیق و تفحص از دستگاه قضایی طوری مدیریت شده که نمایندگان ملت ضمن حفظ تعامل با دستگاه ذیربط، به تکلیف قانونی خود عمل نماید و گزارشی ارائه دهند که نتیجه آن خدمت به متولیان امر قضا و نظام باشد.

وی از قوه قضائیه از دستگاه اطلاعاتی کشور خواست شایعه پراکنان علیه اعضای این هیئت را شناسایی و با آنها قاطعانه برخورد کند.

کد خبر 569994

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha