۱۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۵۸

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد؛

ضرورت توجه به «قرآن، دعا و مطالعه» در مراسم اعتکاف

ضرورت توجه به «قرآن، دعا و مطالعه» در مراسم اعتکاف

ساری- نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اعتکاف را فرصتی برای تقرب و تفکر دانست و گفت: توجه به قرآن و دعا و مطالعه در اعتکاف مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید رحیم توکل ظهر شنبه در بازدید از مساجد ساری و دیدار با معتکفان، اعتکاف را کاری بزرگ و مهم بیان کرد و گفت: حضور در اعتکاف توفیق الهی است که به معتکفان عنایت شده است.

وی با تاکید براین که از فرصت اعتکاف برای تقرب الهی، دعا و نماز باید بهره گرفت، گفت: اعتکاف فرصتی برای تفکر و توبه است و باید از فیوضات معنوی بهره گیری کرد.

وی با اظهار اینکه رفیق بد دنیا و آخرت انسان را خراب می‌کند، فاصله گرفتن از این دسته را لازم دانست و گفت: اعتکاف فرصت خوبی برای خودسازی است و باید به آن توجه ویژه ای کرد.

آیت الله توکل با اشاره به اینکه فرصت سه روزه اعتکاف سبب می‌شود تا اعمال خیر زیادی نصیب انسان شود، گفت: علت موفقیت‌ها و توفیق‌ها پیگیری و دنبال شود و اعتکاف فرصت خوبی برای تفکر محسوب می‌شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری توجه به مطالعه در کنار خوانش دعا و قرآن را در مراسم اعتکاف جزو ثواب برشمرد.

به گزارش مهر، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به همراه حجت الاسلام شریف تبار مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران و جمعی از مدیران تبلیغات اسلامی از برپایی مراسم اعتکاف در مساجد مرکز استان بازدید کردند.

۲۵۰ مسجد میزبان معتکفان در مازندران است.

کد خبر 5700239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha