۱۵ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۳۵

معاون استاندار گلستان:

پتروشیمی گلستان فروردین ۱۴۰۲ توسط رئیس جمهور کلنگ زنی می شود

پتروشیمی گلستان فروردین ۱۴۰۲ توسط رئیس جمهور کلنگ زنی می شود

گرگان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: پتروشیمی گلستان فروردین سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی مهیایی عصر شنبه در آئین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های دهه فجر مراوه‌تپه اظهارکرد: مراسم شروع به‌کار و عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان فروردین سال آینده با حضور رئیس جمهور آغاز خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان افزود: با افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های دهه فجر گلستان برای هشت هزار و ۸۴۰ نفر از جوانان و افراد جویای کار فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

وی افزود: در دهه فجر امسال ۶ هزار و ۵۹۷ پروژه عمرانی، خدماتی، اقتصادی، تولیدی و اشتغالزایی با اعتبار هفت هزار و ۶۶۹ میلیارد تومان در استان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

مهیایی گفت: میانگین سرانه درآمدی اهالی گلستان نصف میانگین کشوری است و از نظر شاخص‌های فقر هم جزو چهار استان اول کشور قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان افزود: در بخش بهره گیری از منابع عمومی، دولتی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هم اقدامات خوبی در استان انجام شده که پیش بینی ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی و تسهیلاتی در سفر ۱۳ اسفند پارسال رئیس جمهوری به گلستان برای سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۴ بخشی از این اقدامات است.

وی گفت: پروژه‌هایی در حوزه آبرسانی و رفع تنش آبی از جمله آبرسانی به ۴۳۲ روستا، تکمیل سد نرماب چهل چای مینودشت و شیرین سازی آب دریا، علاج بخشی خلیج گرگان، توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی علی آباد و لایروبی رودخانه‌ها از مهمترین پروژه‌های مورد توجه دولت سیزدهم در سفر به گلستان بود که اعتبارات چشمگیری برای آنها تخصیص یافت.

کد خبر 5700525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha