۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۴۹

همزمان با دهه فجر؛

۶۰ مسجد در اردبیل میزبان نمایشگاه‌ «فجر انقلاب» است

۶۰ مسجد در اردبیل میزبان نمایشگاه‌ «فجر انقلاب» است

اردبیل-مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ۶۰ مسجد در اردبیل میزبان نمایشگاه‌های تبیینی «فجر انقلاب» در ایام‌الله دهه فجر است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۶۰ مسجد در اردبیل میزبان نمایشگاه‌های تبیینی «فجر انقلاب» در ایام‌الله دهه فجر هستند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها با عنوان‌های «غرقاب» و «همه برای ایران» در حال برگزاری است، گفت: این نمایشگاه‌ها به‌همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با هدف نشان دادن اقدامات خصمانه غرب در جهان و واقعیت‌های پنهان از افول غرب به روایت آمار و تصویر برپا شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ادامه داد: از ۱۲ بهمن الی ۲۴ بهمن ماه این نمایشگاه‌ها دایر بوده و حضور عموم مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان در سطح مساجد رونق بخش این فعالیت‌های فرهنگی خواهد بود.

آمون افزود: این سری از پوسترهای نمایشگاهی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان تهیه و در اختیار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای برپایی نمایشگاه در مساجد هدف قرار گرفته است.

وی گفت: سری پوسترهای نمایشگاهی «همه برای ایران» با هدف نمایش تولیدات و توانمندی‌های داخلی در ۴۴ سال گذشته و خودکفایی کشور در بسیاری از عرصه‌ها با وجود تحریم‌های ظالمانه برای استفاده عموم مردم تهیه شده است.

کد خبر 5701344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha