۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۵۸

استاندار زنجان:

راه اندازی میدان جدید میوه و تره بار باعث کاهش تورم می‌شود

راه اندازی میدان جدید میوه و تره بار باعث کاهش تورم می‌شود

زنجان-استاندار زنجان گفت: راه اندازی میدان جدید میوه و تره بار و استفاده حداکثری از ظرفیت آن باعث کاهش تورم می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی سه شنبه در آئین افتتاح میدان جدید میوه و تره بار و پایانه صادراتی محصولات کشاورزی زنجان با بیان اینکه کار دولت تسهیلگری و گره گشایی است، افزود: این پروژه گره های متعددی داشت و انرژی زیادی برای به نتیجه رسیدن آن صرف شد که در نهایت، افتتاح آن نشان دهنده وجهه گره گشایی و مشکل گشایی دولت است.

وی ا بیان اینکه کار مسئولان تسهیل‌گری و گره‌گشایی بوده و زحمت اصلی برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان است، افزود: انتظار این است با بهره گیری از ظرفیت حداکثری این مجموعه، فعالیت آن در حجم صادرات محصولات کشاورزی و کاهش تورم میوه و تره بار استان تاثیرگذار باشد.

افشارچی با بیان اینکه کار ما به عنوان دولت تسهیلگری و کارگشایی است و زحمت اصلی مال کارآفرینان و سرمایه گذاران است، افزود: در پروژه های نساجی هم که زنجان از جمله قطب‌های آن است ایجاد بازار موازی ضروری است و باید اتفاق بیفتد.

استاندار زنجان به ایجاد بازار موازی در زمینه نساجی و محصولات کشاورزی (میوه) اشاره کرد و گفت: افزایش نقاط عرضه محدود بر تورم تاثیر دارد و تکثر مراکز عرضه در بازار رقابتی و قیمت تاثیرگذار خواهد بود.

افشارچی با بیان اینکه افتتاح این پروژه نماد اثبات دوستی ما به سرمایه‌گذار است، افزود: می توان از این مجموعه حداکثر استفاده را کرد و آنچه که در اینجا انتظار داریم این است که این مجموعه در حجم صادرات محصولات کشاورزی و کاهش تورم میوه و تره بار تاثیر گذار باشد و از شهرداری خواستیم نسبت به ایجاد بازارهای موازی در این حوزه اقدام کند.

افشارچی افزود: در برخی افتتاح‌ها مثل یک واحد یا فاز از کارخانه، خروجی مشهود است و اگر مشکل یا گره‌ای باشد ما با تعامل و ارائه تسهیلات ورود خواهیم کرد و در اصل دولت متولی نبوده و کارگشا است.

کد خبر 5701790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha