۲۵ مهر ۱۳۸۶، ۱۷:۵۷

کنسرت گروه کوبه ای دارکوب لغو شد

برگزاری کنسرت کوبه‌ای گروه دارکوب که قرار بود با حضور محمدرضا گلزار و حامد بهداد برگزار شود لغو شد.

به گزارش خبرنگار مهر، قبلا اعلام شده بود که این گروه از26 تا 29 مهرماه در تالار اندیشه حوزه هنری کنسرت می دهند اما امروز اعلام شد که اجرای این برنامه منوط به گرفتن مجوز از دفتر موسیقی وزارت ارشاد اجرا خواهد بود.

رئیس گروه نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی با ابراز تاسف از وقوع چنین وقایعی که موجب متضرر شدن گروههای موسیقی و دلخوری جوانان هنرمند می شود به خبرنگار مهر گفت : این گروه مجوز اجرا را از دفتر موسیقی نگرفته بود و اداره اماکن نیروی انتظامی نیز از این اجرا ممانعت به عمل آورده است.

دشت گلی در ادامه گفت : ما با همکاری شوراهای تخصصی خود همواره سعی کرده ایم با سرعت عمل و همکاری با گروههای موسیقی بستر مناسبی برای فعالیت این گروهها پدید آوریم، در نتیجه انتظار آن است که این گروهها برای اینکه به مشکلات این چنینی گرفتار نشوند از مجرای قانونی اقدام کنند.

 تا کنون چندین هزار نفر برای این برنامه که قرار بود هر روزدر دو نوبت اجرا شود بلیت خریداری کرده اند در صورتی که بسیاری از آنها از لغو برنامه خبر ندارند و از سوی دیگر یکی از مسئولان گروه با دلخوری از ناهماهنگی های موجود اظهار داشت که از مدتها قبل سی دی برنامه ارائه شده و هزینه های زیادی نیز برای تبلیغات و مقدمات اجرای برنامه صرف شده است  که باید مسئولان مربوط پاسخگوی این ضرر و زیان ها باشند. 

در صورت برگزاری این کنسرت زمان و مکان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

کد خبر 570285

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha