۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۲۳

همزمان با دهه فجر؛

عملیات اجرایی ۹ پروژه عمرانی واقتصادی جهاد کشاورزی اردبیل آغاز شد

عملیات اجرایی ۹ پروژه عمرانی واقتصادی جهاد کشاورزی اردبیل آغاز شد

اردبیل- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی ۹ پروژه عمرانی و اقتصادی جهاد کشاورزی اردبیل همزمان با دهه فجر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر تقی‌زاده عصر سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی آغاز عملیات اجرایی متمرکز تعداد ۹ پروژه عمرانی، اقتصادی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل مجموعاً با اعتبار ۵۹۵ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۳۴ نفر توسط فرماندار شهرستان اردبیل به صورت نمادین افتتاح شد.

وی با بیان اینکه در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بخش کشاورزی جهش محسوس و اساسی را شاهد هستیم، گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در قیاس با قبل از نهضت امام راحل، نهضت تولید، بهره‌وری، تجهیز، امکانات و دانش کشاورزی ما تحول اساسی و رشد چشمگیری را شاهد هستیم که در همه حوزه‌ها می‌توان این آمار و ارقام جهشی را مشاهده کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به گزارش عملکرد مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل در سال ۱۴۰۱ افزود: در استان اردبیل ظرفیت‌های عظیم کشاورزی را شاهدیم و شایسته است در مسیر تغییر، تحول و توسعه با رویکرد جهادی بتوانیم کارهای زیربنایی و ارزشمندی را انجام دهیم.

تقی زاده از صدور ۱۷ هزار هکتار اسناد کشاورزی در اردبیل خبر داد و گفت: ۳۷۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان در کمیسیون رفع تداخل مطرح و ۲۱۰ هزار هکتار اراضی زراعی تثبیت مالکیت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان مراسم از فعالان و برگزیده‌های بخش کشاورزی، کشاورزان و بسیجیان نمونه با اهدای لوح سپاس و هدایا تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5703498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha