۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۱۳

فرمانده سپاه ناحیه ساوه:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب ناامیدی دشمنان می شود

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب ناامیدی دشمنان می شود

ساوه- فرمانده سپاه ناحیه ساوه با اشاره به اینکه دشمن به دنبال کوچک شمردن دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است، گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب ناامیدی دشمنان می شود.

سرهنگ علیرضا مهدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نقشه‌های شوم دشمن علیه ایران اسلامی گفت: دشمنان و مستکبران تصور می‌کردند که انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید اما ملت ایران نشان داد که آمادگی برگزاری جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب را دارد.

وی افزود: در طول این ۴۴ سال که از انقلاب اسلامی گذشته است، دشمنان تلاش کردند تا وانمود کنند که انقلاب اسلامی تضعیف شده است اما آنچه امروز شاهد آن هستیم خلاف تصورات آنها است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: دشمن از همین مسیر روی مغز و فکر افراد به ویژه جوانان کار می‌کند تا ثابت کند که نظام جمهوری اسلامی کارایی لازم را ندارد اما مردم ما روی نقاط قوت دست گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: در شرایطی که دشمن همه توان خود را بر کوچک شمردن دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی متمرکز کرده است، وظیفه همه ماست که با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری وارد میدان جهاد تبیین شویم و ارزش‌ها و دستاوردهای این انقلاب را به گوش همگان برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه از مردم این شهر برای حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی بیست و دوم بهمن دعوت به عمل آورد و افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه سبب یاس دشمنان انقلاب می‌شود.

کد خبر 5703889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha