۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۸:۲۶

معاون استاندار گلستان:

ریش سفیدان و روحانیون برکات انقلاب اسلامی را بازگو کنند

ریش سفیدان و روحانیون برکات انقلاب اسلامی را بازگو کنند

گنبدکاووس- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به ضرورت نقش‌آفرینی همه آحاد مردم در جهاد تبیین، گفت: ریش سفیدان و روحانیون برکات انقلاب اسلامی را بازگو کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر شامگاه چهارشنبه شب در مراسم یادواره شهدای دهستان «آق آباد» گنبدکاووس اظهارکرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران توجه ویژه ای به توسعه زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف به ویژه در مناطق محروم کشور شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص بیان برکات و ثمرات انقلاب اسلامی ایران در قالب جهاد تبیین، همه آحاد مردم باید در این جهاد آگاه سازی نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به جایگاه اجتماعی علما و روحانیون و ریش سفیدان تاکید کرد: بازگویی خدمات انقلاب جمهوری اسلامی ایران در مناطق محروم یک تکلیف همگانی تلقی می‌شود.

مهاجر ادامه داد: در دهه فجر امسال از مجموع ۶ هزار و ۵۹۷ پروژه عمرانی، خدماتی، اقتصادی و تولیدی گلستان کلنگ زنی یا فتتاح می‌شود.

وی افزود: دولت صادق الوعد به تکمیل طرح‌های بزرگ از جمله احیای خلیج گرگان که انتفاع آن به مردم کل گلستان می‌رسد، توجه ویژه دارد و با تخصیص اعتبارات لازم هم اکنون ۵۵ درصد این خلیج لایروبی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: با همه این موفقیت‌ها و خدمات انجام شده همچنان برخی کمبودها و مشکلات در کشور و استان گلستان وجود دارد که باید با کار و تلاش شبانه‌روزی و وحدت و همبستگی بین مدیران و مردم و به‌دور از فضاهای ملتهب سیاسی آنها را رفع کنیم.

کد خبر 5704710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha