۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱:۰۸

در نهمین روز دهه فجر؛

مرکز گردشگری ساحلی دریایی در گناوه افتتاح شد

 مرکز گردشگری ساحلی دریایی در گناوه افتتاح شد

گناوه- همزمان با نهمین روز دهه مبارک فجر فاز نخست مرکز گردشگری ساحلی دریایی بندر گناوه با سرمایه گذاری ۱۳۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل سجادی منش عصر پنج شنبه در آئین افتتاح گردشگری اظهار داشت: این مجموعه گردشگری در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع با اشتغال ۱۲ نفر احداث شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر افزود: حجم سرمایه گذاری در این پروژه ۱۳۵ میلیارد تومان همراه با زمین این مجموعه است.

 مرکز گردشگری ساحلی دریایی در گناوه افتتاح شد

وی با نگاه مثبت و ویژه استاندار و مسئولان استانی در توسعه روستاها را در حوزه گردشگری را در دستور کار قرار دادیم افزود: در هفته دولت پروژه‌ای را در روستاهای عسلویه با یک سرمایه گذار خارجی و مبلغ قابل توجه کلنگ زنی شد

سجادی منش بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان پروژه گردشگری در استان بوشهر افتتاح و کلنگ زنی شده است.

وی با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری به استان بوشهر بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در سفر آتی رئیس جمهور به استان بوشهر نیز یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه گردشگری در استان بوشهر افتتاح و اجرایی می‌شود.

 مرکز گردشگری ساحلی دریایی در گناوه افتتاح شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر تصریح کرد: ۶ هتل در استان بوشهر کلنگ زنی یا افتتاح خواهد شد که از این ۶ هتل، چهار هتل افتتاح خواهد بود.

کد خبر 5705408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha