۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۴۰

دبیر سیزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر عربی رضوی خبرداد؛

ارسال ۱۶۰ اثر به سیزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر عربی رضوی

ارسال ۱۶۰ اثر به سیزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر عربی رضوی

دبیر سیزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر عربی رضوی از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره خبر داد .

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی حیدری آل‌کثیر بیستمین دوره جشنواره‌های ملی و بین‌المللی فرهنگی و هنری امام‌رضا (ع)، گفت: تاکنون ۱۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره واصل شده که ۱۱۰ اثر آن متعلق به ۱۰ کشور عربی و ۵۰ اثر نیز مربوط به استان‌های داخل کشور است.

دبیر سیزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر عربی رضوی با اشاره به کیفیت بالای آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره گفت: این آثار چه در بخش فصیح و چه در بخش محلی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و پیش‌بینی می‌کنیم تعداد آثار این دوره جشنواره به ۱۷۰ اثر برسد.

آل‌کثیر با بیان این‌که داوران سرشناس بحرینی و عراقی برای انتخاب برترین آثار انتخاب شده‌اند، گفت: این دو داور از داوران طراز اول جهان عرب در حوزه شعر و ادبیات هستند که طبق برنامه اگر بتوانند چند روز قبل از اختتامیه به ایران بیایند، سعی داریم با حضور آنها کارگاه ویژه برگزیدگان جشنواره را داشته باشیم.

وی در خاتمه اظهار داشت: قطعاً بنیاد بین‌المللی امام‌رضا (ع) برنامه‌های ویژه‌ای برای منتخبان همه جشنواره‌ها به‌ویژه شعر عربی دارد و ما در همین برنامه‌هایی همچون کارگاه آموزشی به‌دنبال تعمیق روابط نخبگان عرصه شعر عربی با ساحت مقدس حضرت امام رئوف (ع) هستیم و می‌خواهیم ارتباط با برگزیدگان به‌صورت مستمر حفظ شود.

کد خبر 5705597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha