۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۵۸

استاندار آذربایجان شرقی:

جشنواره فیلم فجر یک رویداد بزرگ فکری، فرهنگی، هنری و انقلابی است

جشنواره فیلم فجر یک رویداد بزرگ فکری، فرهنگی، هنری و انقلابی است

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: جشنواره فیلم فجر به عنوان یک رویداد بزرگ فکری، فرهنگی، هنری و انقلابی امسال با وجود همه جوسازی ها و حاشیه سازی ها به بهترین شکل در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عابدین خرّم با حضور در پردیس سینمایی بازسازی شده ۲۹ بهمن تبریز و در حاشیه تماشای فیلم سینمایی «سرهنگ ثریا» اظهار داشت: این اثر هنری می‌تواند آگاهی‌های شگرفی را بین اقشار مختلف به ویژه نسل جوان ایجاد کند.

وی با اشاره به برگزاری همزمان چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در استان خاطر نشان شد: جشنواره فیلم فجر امسال با وجود همه جوسازی‌ها و حاشیه سازی ها، به همت همه هنرمندان و زحمت کشان و دست اندرکاران این حوزه به بهترین شکل در حال برگزاری است و رویداد بزرگ فکری، فرهنگی، هنری و انقلابی را رقم می‌زنند.

استاندار آذربایجان شرقی با تقدیر از مجموعه هنری استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به واسطه برگزاری جشنواره استانی فیلم فجر گفت: اکران فیلم‌های منتخب جشنواره در سه پردیس سینمایی استان زمینه مناسبی را ایجاد کرده تا علاقمندان بتوانند همزمان با برگزاری جشنواره بین المللی در تهران، به تماشای این آثار منتخب در تبریز بنشینند.

خرّم، با تأکید مجدد بر وجوه فرهنگی و انقلابی جشنواره فیلم فجر خاطر نشان شد: این جشنواره به عنوان یک رویداد مهم هنری می‌تواند نقش مهمی در راستای آگاه سازی عمومی و به تصویر کشیدن تلاش و زحمات هنرمندان متعهد کشور برای ساخت آثار فاخر هنری داشته باشد.

گفتنی است نمایش آثار منتخب چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر از ۱۷ تا ۲۴ بهمن در سه پردیس سینمایی ۲۲ بهمن (سینما ناجی)، ستاره باران و پردیس سینمایی بازسازی شده ۲۹ بهمن اکران می‌شود.

در هشت روز برگزاری این جشنواره هر روز دو فیلم برگزیده در دو اکران برای علاقمندان به روی پرده می‌رود.

کد خبر 5705687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha