۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۵۵

یک فعال سیاسی عنوان کرد؛

حضور مردم رمز عقب نشینی دشمن

حضور مردم رمز عقب نشینی دشمن

قزوین- یک فعال سیاسی گفت: حضور مردم در صحنه نکته بسیار مهمی است که می‌تواند دشمن را به عقب نشینی وادار کند.

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شرایط دشمن برای ملت ایران ایجاد کرده است تا توان و استقلال جمهوری اسلامی را سلب کند و در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کند.

فعال سیاسی بیان کرد: حضور مردم نکته بسیار مهمی است که می‌تواند دشمن را به عقب نشینی وادار کند مردم اگر حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را به خود تکلیف بدانند و در این همایش بزرگ حاضر شوند در واقع دشمن را به عقب نشینی وادار کرده‌اند چنانچه که اگر دشمن عقب نشینی کند بسیاری از سختی‌های موجود از جمله تحریم‌های اقتصادی کمرنگ خواهد شد و فشارهای اقتصادی کم خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن اعضا دولت ما را انتخاب می‌کرد افزود: علت وجود هجمه و ایجاد ناامیدی از جانب دشمن استقلال و عدم وابستگی کشور ما است چنانچه پیش از انقلاب این دشمن بود که در تمام تصمیم‌گیری‌ها حرف اول را میزد و حتی به تعبیری شاه نیز از دشمن حقوق و هزینه دریافت می‌کرد اما انقلاب فرصتی از استقلال را برای ما ایجاد کرد تا ما بتوانیم نسبت به مسائل مربوط به خود تصمیم‌گیری داشته باشیم.

این کارشناس عنوان کرد: علت سکوت افراد برجسته نسبت به مسائل موجود را می‌توان از جوانب مختلفی بررسی کرد اول آنکه افراد شناخت دقیقی از مسائل سیاسی ندارند، دوم آنکه گاهاً ممکن است حسادت‌ها افراد را در بربگیرد و فرد نسبت به مسائل پیشرفتی ابراز حسادت کند و مورد سوم ان است که برخی تحت تأثیر تبلیغات دشمن قرار گرفته به این معنا که برخی جاسوس نیستند اما صحبت‌های دشمن را به کار می‌گیرند و مطرح می‌کنند که نظام در حال نابودی است.

وی ادامه داد: راه مواجه با مسائل آن است که مسئولین ما اطلاعات خوبی را در اختیار افراد قرار دهند و این افراد را مطلع کنند به طوری که یادآوری صحبت‌های امام و تاکید ایشان بر امر واجب حمایت از نظام جمهوری اسلامی شوند.

این کارشناس در پایان گفت: اما در نهایت آنچه که نقشه دشمن را همواره بی اثر می‌کند حضور مردم است که می‌تواند دشمن را به عقب نشینی وادار کند.

کد خبر 5705698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha