۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۳۲

امام جمعه اهر:

موکب شهدای ارسباران برای خدمات‌رسانی به خوی اعزام می شود

موکب شهدای ارسباران برای خدمات‌رسانی به خوی اعزام می شود

اهر- امام جمعه اهر گفت: موکب شهدای ارسباران برای خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان خوی اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده ظهر جمعه در جمع خبرنگاران افزود: زلزله اخیر شهرستان خوی که موجب جان‌باختن شماری از هم‌وطنان شده و خانه و اموال بسیاری از مردم را تخریب کرد.

وی افزود: زمین‌لرزه هولناک ترکیه و سوریه نیز مصیبت غمناک و موجب تالم و تأثر گردیده و موجب جان‌باختن هزاران نفر از مسلمان و مردم این کشورها شده و تخریب گسترده شهرها شد.

حاجی زاده ابراز داشت: مردم ارسباران در سال ۹۱ زلزله و آسیب‌های آن را تجربه کرده‌اند و در حال حاضر شرایط مردم خوی و زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه را درک می‌کنند.

وی گفت: مردم اهر در اقدامی انسان‌دوستانه به مردم زلزله‌زده شهرستان خوی کمک‌رسانی خودجوش انجام دادند، این در حالی است که مجموع کمک‌های مردمی اهر برای زلزله‌زدگان خوی به بیش از ۲ میلیارد تومان رسیده است.

امام جمعه اهر ابراز داشت: به منظور کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان خوی، موکب شهدای ارسباران [شهرستان اهر] در شهرستان خوی به مدت ۳ روز مستقر و با پُخت ۸۰۰۰ پُرس غذای گرم در بین زلزله‌زدگان خوی توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: برای پُخت غذای گرم توسط موکب شهدای ارسباران ۱۶ نفر از شهروندان اعلام آمادگی کرده‌اند و دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی تا حد توان پشتیبانی خواهند کرد.

کد خبر 5705803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha