۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۱۵

امام جمعه شهر چمران خبر داد؛

راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد پاسداری از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی

راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد پاسداری از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی

چمران - امام جمعه شهر چمران گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد حضور مردم در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در حقیقت راهپیمایی و شرکت مردم در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت اسلامی، اتحاد و همدلی آنان و توجه به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است.

وی افزود: این موضوع از یک سو موجب دلگرمی و نویدی برای دوستان انقلاب اسلامی است و از سوی دیگر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را خنثی خواهد کرد. مردم ایران اسلامی بدانند که راهپیمایی ۲۲ بهمن با شکوه و عظمتی که به همراه دارد، حاوی پیام‌های مهمی است.

امام جمعه شهر چمران بیان کرد: این راهپیمایی بزرگ نشانه زنده بودن انقلاب اسلامی با وجود فاصله گرفتن از سال ۵۷ است در حالی که کمتر انقلابی در جهان پس از گذشت سال‌ها اینگونه زنده و بالنده می‌ماند. همچنین نشانه همبستگی ملت ایران تحت لوای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است که تضمین کننده امنیت ملی نیز تلقی می‌شود.

حجت‌الاسلام عبادی یادآور شد: این راهپیمایی بهانه‌ای است برای مرور دستاوردها و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و آشنایی مردم با این دستاوردهاست. امروز با توجه به امپراطوری رسانه‌ای دشمن علیه کارآمدی نظام که به دنبال ناامید کردن مردم هستند، مسئولان باید از این فرصت بی‌نظیر برای بیان عملکرد خود در عرصه خدمت به مردم استفاده و تبیین کنند که چه خدماتی به مردم انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن بهانه‌ای برای مرور ارزش‌ها، اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است که همین مسئله زمینه را برای مطالبه‌گری مردم از مسئولان امر فراهم می‌کند. باید ببینیم آیا ما در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت می‌کنیم و چقدر توانسته‌ایم این آرمان‌ها را محقق کنیم.

حجت‌الاسلام عبادی عنوان کرد: این راهپیمایی بیانگر انسجام و ایستادگی مردم قهرمان ایران اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان انقلاب و حفاظت از استقلال کشور، امنیت و منافع ملی در مسیر دستیابی به اهداف والای انقلاب اسلامی و تمدن‌سازی نوین اسلامی است.

وی گفت: با امید به خداوند متعال، مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی امسال هم همانند سال‌های گذشته به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک خواهند گفت و شاهد رقم خوردن شکوه و عظمت ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهیم بود و این شکوه و عظمت خاری در چشم دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی خواهد شد.

کد خبر 5705856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha