۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۲۳

فرماندار شهرستان شهرضا:

راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملت است

راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملت است

شهرضا _ فرماندار شهرستان شهرضا گفت: حضور پر شور و حماسی مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بسیار مهم و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب مظهر اقتدار ملت است.

سید امیر جعفری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی همچون انفجاری عمیق پرده‌های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران اسلامی را نور باران کرد.

وی با بیان اینکه ورود تاریخی امام خمینی (ره) آغازگر قطع وابستگی ما به استکبار جهانی بود، افزود: شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سرلوحه انقلاب قرار گرفت که به عنوان یکی از ماندگارترین اهداف، مورد توجه کشورهای مظلوم و ستمدیده جهان قرار گرفت و همه ستمدیدگان در مسیر آزادی خواهی و ظلم ستیزی، آن را الگوی خود قرار دادند.

فرماندار شهرستان شهرضا ادامه داد: با عنایت ویژه خداوند متعال و ساحت مقدس شهیدان اسلام و انقلاب، در دهه فجر امسال ۵۷ پروژه عمرانی، خدماتی، صنعتی و گردشگری با اعتبار بیش از ۸۳۰ میلیارد تومان در شهرستان به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: بهره برداری از این پروژه‌ها در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی تلاش گسترده می‌کنند تا مردم را گمراه کنند، نشان دهنده آن است که تمامی ظرفیت‌های مردمی در شهرستان فعال می‌باشد.

جعفری ادامه داد: در آستانه ایام دهه فجر، دستگاه‌ها و ادارات دولتی در محل نماز عبادی سیاسی جمعه حضور بهم رساندند و با برپایی میز خدمت، پاسخگوی مشکلات شهروندان عزیز بودند.

فرماندار شهرستان شهرضا بیان کرد: خدمت بی منت به مردم یکی از مؤلفه‌های مهم دستگاه‌های دولتی است و برگزاری میز خدمت در مکان نماز جمعه باعث همبستگی و اتحاد معنوی و اجتماعی مردم و مسئولین خواهد شد.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از میدان داری مردم عزیز و ولایی در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی گفت: حضور حماسی مردم ایران اسلامی در یوم الله ۲۲ بهمن، تمامی نقشه‌ها و توطئه خصمانه استکبار جهانی و ضد انقلاب را خنثی می‌کند و آنان را در پیش چشمان همه، خوار و ذلیل خواهد کرد.

کد خبر 5706142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha