۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۳۹

مهر گزارش می دهد؛

نگارستان ایران لبریز از حماسه حضور/ گلستانی ها سنگ تمام گذاشتند

نگارستان ایران لبریز از حماسه حضور/ گلستانی ها سنگ تمام گذاشتند

گرگان- مردم ولایتمدار گلستان در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب سنگ تمام گذاشته و تصاویر به یادماندنی خلق کردند.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پررنگ دهه هشتادی و دهه نودی ها در گلستان همراه بود، پرچم‌های خوش رنگ در دست کودکان و نوجوانان به همراه زمزمه سرودهای انقلابی از زیبایی‌های این روز در استان بود.

همه بودند، پیر، جوان، مردم و زن، کارگر و کارمند، مسئول و خبرنگار و نظامی و غیرنظامی و روحانی. شکوه و زیبایی‌ها امسال صد چندان بود.

علی رغم سرمای هوا در گلستان در ابتدای صبح حضور گرمی را در همان دقایق ابتدایی از سوی مردم شاهد بودیم.

مردم هوشیار و همیشه در صحنه گرگان برای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام انقلاب، در میدان بودند و نشان دادند که حوادث اخیر که ریشه آن در خارج از کشور بوده را محکوم می‌کنند و این حوادث ذره‌ای تردید در دل آنها ایجاد نخواهد کرد.

خلق حماسه در تمام شهرها و اغلب روستاهای استان رقم خورد و گلستان سرافراز شکوهمندتر از همیشه روزی به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب را ثبت کرد.

خروش مردم ولایی گلستان در جای جای استان نشان داد که یاوه گویی های دشمنان هیچ تأثیری در اطاعت پذیری آنها از جانشین برحق بنیانگذار انقلاب نداشته و مردم مصمم‌تر از همیشه بر عهدی که بستند، ایستاده‌اند.

خیابان‌ها لبریز از حماسه حضور بود و این مردم بودند که جانانه، عشق و ارادت خود را به انقلاب اسلامی نشان می‌دادند.

نگارستان ایران لبریز از حماسه حضور/ گلستانی ها سنگ تمام گذاشتند

ایستگاه‌های صلواتی

برپایی ایستگاه‌های صلواتی و سلامت در مسیر راهپیمایی، جابجایی رایگان مسافران توسط خودرهای درون شهری و تاکسی‌ها، قربانی کردن گوسفند در مقابل راهپیمایان، ثبت عکس در کنار پرچم ایران و غیره برخی دیگر از تصاویر به یادماندنی در این روز بود.

یک پدر گرگانی که دست کودک هشت ساله‌اش را در دست داشت در حاشیه مراسم به خبرنگار مهر گفت: حضور مردم در سرمای هوا و علی رغم کارشکنی دشمنان، چیز عجیبی نیست، مردم ما همواره تا پای جان، پیرو خط رهبری بوده و هیچگاه انقلاب خود را تنها نگذاشته و نخواهند گذاشت.

فرهنگ انقلاب منتقل شود

آقای زینعلی افزود: مشکلات اقتصادی زیادی در کشور وجود دارد اما این مسأله ربطی به ولایتمداری مردم نداشته و آنها همواره به کوری چشم دشمنان در صحنه حاضر هستند و امیدواریم که مسئولان هم به فکر رفع مشکلات باشند.

وی در خصوص حضور کودک خود گفت: بچه‌ها و دهه نودی ها و دهه هشتادی باید در جشن‌ها و مراسم مختلف انقلابی و دینی حضور داشته و خانواده‌ها باید فرهنگ انقلاب را به درستی منتقل کنند.

زینعلی ادامه داد: کشور ما سربلندی و اقتدار و عزت را مدیون خون شهیدان است و باید نگذاریم این خونی که پای نهال انقلاب ریخته شده، پایمال شود.

نگارستان ایران لبریز از حماسه حضور/ گلستانی ها سنگ تمام گذاشتند

مردان خدا بر عهدی که بستند، می‌مانند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان هم در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: مجاهدان راه خدا، انسان‌هایی هستند؛ که همیشه در حال مبارزه هستند و هیچگاه خسته نمی‌شوند.

حجت الاسلام گرزین عباسعلی افزود: مردان خدا بر عهدی که بسته‌اند، می‌مانند، آنها در مقابل مؤمنان، خاضع و فداکار، و در مقابل دشمنان، ایستاده و مقاوم هستند.

وی بیان کرد: مردم ما باید همچنان هوشیار و امیدوار به آینده باشند و در رسیدن به استقلال اقتصادی و رشد همه جانبه کشور همراهی کنند؛ تا برای عزت و سربلندی کشور همچنان پیش رویم.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۵۶ نقطه گلستان برگزار شده و خاطرانی به یادماندی در این روز ثبت شد.

انقلاب اسلامی ایران، مظهر تجلی نور در ظلمت بوده و ملت همیشه در صحنه گلستان، هیچگاه پشت این انقلاب را خالی نخواهند کرد.

کد خبر 5706364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha