۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۴۴

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

نماز شکر در مساجد همدان خوانده می شود

نماز شکر در مساجد همدان خوانده می شود

همدان- مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: به منزله شکرگزاری از نعمات خداوند و حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نماز شکر را در مساجد همدان به جا می‌آوریم.

حجت‌الاسلام وحید عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارش نزولات آسمانی در مساجد و شکر نعمت حضور ۲۱ میلیونی مردم در جشن انقلاب اسلامی ایران جای شکر گذاری دارد.

وی افزود: هیأت‌ها و مساجد که همیشه خدمتگذار مردم و در کنار مردم بودند یکی از کارکردهای خودشان را نشان خواهند داد که اهل خدمت هستند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان ضمن اینکه بارش‌های خوب الهی را در استان شاهد هستیم؛ گفت: با این وجود مشکلاتی را برای تردد همشهریان داریم و با توجه به اینکه هیاتی‌ها و مسجدی‌ها اهل خدمت هستند نباید منتظر باشیم که نهادهای خدماتی همیشه مشکلات را حل کنند.

حجت‌الاسلام عباسی اضافه کرد: با توجه به حجم چنین برفی نیاز به مساعدت مردم و هیاتی‌ها داشته و در این زمینه هیأت‌ها و مسجدی‌های همدان آمادگی کامل را دارند در این حوزه ورود پیدا کرده و در برف روبی معابر و محلات کمک‌های لازم را داشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: برف روبی کوچه‌ها و محل عبور و مرور مردم و کمک به بازگشایی معابر و همسایه‌های مسجد و هیأت، همراهی و کمک به سالمندان و کودکان و در راه ماندگان، تشویق به بهینه سازی مصرف انرژی در محله، اسکان موقت برای بی سرپناهان و در راه ماندگان، شناسایی و کمک به تأمین مایحتاج افراد سالمند و مستمند، گذاشتن دور ریز نان و غذا برای پرندگان و حیوانات از جمله برنامه‌ها و پیشنهادهایی است که در مساجد همدان انجام خواهد شد.

کد خبر 5707987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha