۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۱۲

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

جایگاه دو و میدانی خراسان رضوی در سطح کشور مطلوب نیست

جایگاه دو و میدانی خراسان رضوی در سطح کشور مطلوب نیست

مشهد ـ مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: با توجه به ظرفیت های موجود جایگاه دو و میدانی خراسان رضوی در سطح کشور مطلوب نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر هاشمی جواهری در مجمع انتخاب رئیس هیأت دوومیدانی خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های مذکور جایگاه دوومیدانی استان در سطح کشور مطلوب نیست، اینکه ورزشکاران و مربیان دوومیدانی برای هزینه‌های روتین زندگی خود با چالش روبه‌رو هستند زیبنده این هیأت نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: با توجه به ظرفیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موجود در دوومیدانی انتظار جایگاه بهتری در کشور، از هیأت دوومیدانی داریم.

وی اظهار کرد: در دوومیدانی ظرفیت‌های خوبی از جمله نیروی انسانی، قهرمانان و پیشکسوتان وجود دارد، از طرفی این رشته ورزشی داری امکانات مطلوبی است به عنوان مثال پیست دوومیدانی آستان قدس و سالن باغبانباشی برای فعالیت‌های دوومیدانی وجود دارد.

هاشمی جواهری با اشاره به اینکه شاید برخی از مشکلات از سوی اداره کل و فدراسیون دوومیدانی باشد، عنوان کرد: از دوومیدانی استان انتظار بهبود جایگاه این رشته را در سطح کشور داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای رشد و شکوفایی بیشتر دوومیدانی ابراز امیدواری کرد و از اعضای مجمع انتخاب رئیس هیأت دوومیدانی استان خواستار مساعدت به هیأت دوومیدانی استان شد که موفق شود مانند گذشته افتخارآفرین باشد.

کد خبر 5708115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha